اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی صورت گرفت

دعوت فوتبالیست قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان

فوتبالیست آینده دار قمی برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی جدید تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان دعوت شد.

دعوت فوتبالیست قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از قرعه کشی انجام شده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گروه بندی تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا اکنون ملی پوشان آینده دار فوتبال کشورمان حریفان خود در این بازی‌ها را شناخته‌اند.

زمان زیادی به آغاز بازی‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا باقی نمانده است و به همین منظور ملی پوشان فوتبال کشورمان از فردا مرحله دیگری از برنامه‌ها آماده سازی و تمرینات خود را برای کسب آمادگی حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی از سر می‌گیرند.

برای همین منظور اسامی بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان برای حضور در اردوی جدید این تیم معرفی شدند و از بین بازیکنانی که از استان‌های مختلف در این اردو حضور می‌یابند، امیرحسین رنگرز جدی نیز نماینده فوتبال قم محسوب می‌شود.

برای این منظور سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد در حالی که در هماهنگی ایجاد شده بین کادر فنی تیم ملی با فدراسیون فوتبال، قرار است اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان از فردا چهارشنبه بیستم فروردین ماه آغاز شود.

ملی پوشان حاضر در اردوی جدید تیم ملی از فردا به مدت 6 روز تا دوشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی فوتبال در تهران زیر نظر مصطفی قنبرپور تمرینات آماده سازی خود را در آستانه مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا برگزار می‌کنند.

بازیکنانی که از سوی قنبرپور به تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شده‌اند از استان‌های مازندران، هرمزگان، گیلان، خوزستان، تهران، قم و فارس هستند در حالی که بیشترین سهمیه بازیکن در تیم ملی را استان‌های مازندران و تهران به خود اختصاص داده‌اند.

بر این اساس فرید نجات، رضا دهقانی، یوسف ملا کاظمی، علی خدادادی، مهران درخشان مهر، محمدامین بهرامی از اصفهان، امیرحسین یحیی زاده، نیما مختاری، بهنام ابراهیم نیا از مازندران و فتح الله درزی، وحید افتاری از هرمزگان به تیم ملی دعوت شده‌اند.

همچنین حسام سلطان پور از گیلان، محمد شمسی، میثم ناصری، مهرداد پورابوالقاسم از خوزستان، باقر نیاری، علی اکبر احمدی، محمد سلطانی مهر، محمدرضا خاکی، مهدی عبدالله وند، نیما داغستانی، رضا شکاری، رضا کریمی، مصطفی رخ بین زاده از تهران، امیر حسین رنگرز از قم و بهروز جلالیان و رضا سلیمانی از فارس دیگر نفرات دعوت شده به این اردو به شمار می‌روند.

این در حالی است که با تصمیم و برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، بازیکنان دعوت شده باید خود را روز چهارشنبه بیستم فروردین ماه راس ساعت 14 به کادر فنی در کمپ تیم‌های ملی معرفی کنند.

انتهای پیام/78002/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول