اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 سال گذشته صورت گرفت

کمک 500 میلیارد تومانی خیران تامین سلامت فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: از 11سال گذشته تاکنون بیش از 500 میلیارد تومان از سوی خیران تامین سلامت در این استان به نیازمندان این عرصه کمک شده است.

کمک 500 میلیارد تومانی خیران تامین سلامت فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر رامجردی بعد از ظهر امروز در گردهمایی خیران تامین سلامت فارس در سخنانی اظهار داشت: با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس در سال گذشته 1.5 میلیارد تومان کمک به بیماران سرطانی جمع‌آوری و اهدا شده است.

وی از وجود 4 هزار و 700 بیمار سرطانی در استان فارس خبر دارد و افزود: بسیاری از این بیماران را زنان  و کودکان تشکیل می‌دهند که نیاز به کمک خیران تامین سلامت دارند.

مدیرعامل بنیاد دیابت بوعلی استان فارس نیز در این گردهمایی در سخنانی اظهار داشت: 10 تا 11 درصد افراد جامعه مبتلا به دیابت هستند که نیاز به توجه جدی از سوی مسئولان و متولیان عرصه سلامت دارند.

حسین مروج سیر رو به رشد، شیوع بالای عوارض، نداشتن آگاهی کامل بیماران از نحوه کنترل و نیاز به امکانات لازم را مهم‌ترین مشکل بیماران دیابتی دانست و اضافه کرد: با هدف مقابله با بیماری‌های سخت، بنیاد بوعلی سال گذشته در درمانگاه امام رضا شیراز کار خود را آغاز کرد و از زمان تشکیل تاکنون برنامه‌های متنوع آموزشی بسیاری از سوی کارشناسان این بنیاد شامل آموزش چهره به چهره، تنظیم میزان دارو، آگاهی‌بخشی و پیشگیری از عوارض دیابت و پاسخگویی به سؤالات بیماران را ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: صدور یک‌هزار و 500 کارت شناسایی برای بیماران دیابتی، برگزاری کلاس‌های گروهی، برگزاری کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه و پرداخت کمک‌هزینه بیماران مستمند دیابتی از دیگر فعالیت‌های بنیاد بوعلی در این مدت بوده است.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول