اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

مسئولان ساروی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها آماده هستند

فرماندار ساری از آمادگی مسئولان ساروی برای اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: کسانی که دارای تمکن مالی هستند از دریافت یارانه در مرحله دوم انصراف دهند.

مسئولان ساروی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها آماده هستند

جواد واحدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از عزم جدی مسئولان ارشد ساری برای اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در ساری خبر داد.

وی تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی کردن فاز دوم به ادارات شهرستان ساری ابلاغ شد و ستاد اجرایی کردن این قانون در ساری نیز تشکیل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری خاطر نشان کرد: با ادارات پست، مخابرات و اقتصاد و دارایی ساری نیز برای هر چه بهتر اجرایی کردن مرحله دوم نیز هماهنگ شد.

وی بیان داشت: شعبات پست بانک، پلیس+ 10 و کافی‌نت‌های استان مازندران برای ثبت‌نام یا انصراف در مرحله دوم نیز آمادگی لازم را دارند.

فرماندار ساری درباره روستاهای که به اینترنت دسترسی ندارند نیز گفت: در هماهنگی که با بخشداران و دهیاران انجام شد اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه صورت گرفت.

وی بیان داشت: دهیاران و بخشداران را نیز در این زمینه فعال کردیم تا حقی از مردم محروم ضایع نشود.

واحدی خاطر نشان کرد: در روستاهای دور دست ساری به شعبات پیشخوان دولت ماموریت دادیم که نسبت به قرار دادن فرم در اختیار خانوارهای نیازمند اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در مرکز استان و روستاهای اطراف مشکلی از بابت ثبت‌نام وجود ندارد و در روستاهای که دارای مشکل هستند نیز به بخشداران و دهیاران ماموریت دادیم که به صورت ویژه ورود پیدا کنند.

فرماندار ساری در ادامه از افرادی که داری تمکن مالی هستند درخواست کرد که نسبت به انصراف از دریافت یارانه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: افراد دارای تمکن مالی به دولت در جهت ارائه خدمات مطلوب کمک کنند تا دولت خدمات مناسب‌تری در بخش سلامت و سایر امور مورد نیاز مردم اقدام کند.

واحدی در ادامه از انصراف خویش از دریافت یارانه نیز خبر داد و گفت: به عنوان نماینده دولت از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها انصراف دادم و درخواستم را از سایر افرادی که دارای تمکن مالی هستند نیز تکرار می‌کنم که در صورت عدم نیاز به پول یارانه انصراف دهند.

انتهای پیام/86004/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول