اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بلاتکلیفی در انتصاب فرماندار محمودآباد

بنرهای تبریک زودتر از حکم استاندار به محمودآباد رسید

در حالی که هنوز چانه‌زنی بر سرگماشتن فرماندار محمودآباد ادامه دارد، در سطح شهر اشخاص و گروه‌های مختلف انتصاب فرماندار جدید را به وی تبریک گفتند.

بنرهای تبریک زودتر از حکم استاندار به محمودآباد رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بازار انتصاب‌ها بعد از ایام نوروز در مازندران داغ شده است.

طبق اعلام غیر رسمی قرار بود که فرمانداران دو شهر همسایه نور و محمودآباد در مازندران معارفه شوند و از زحمات فرمانداران قبلی نیز تقدیر شود.

بعد از اعلام غیررسمی بالاخره زمان موعد به سر رسید و مسئولان شهرهای نور و محمودآباد در پیامکی از برگزاری مراسم تودیع و معارفه برای انتصاب فرمانداران در این دو شهر خبر دادند.

بر اساس شنیده‌ها برخی مخالفت‌ها در شهرستان محمودآباد برای انتصاب فرماندار جدید نیز وجود دارد که همین مخالفت‌ها نیز بر صدور حکم فرمانداران جدید این دو شهر نیز اثر گذاشت.

نکته قابل توجه اینکه از دوشنبه بنرهای با عکس فرزانه و ربیع فلاح استاندار مبنی بر تبریک انتصاب فرزانه به عنوان فرماندار در سطح شهرستان به تعداد زیاد نصب شده است.

طبق اعلام پیامکی قرار بود امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران دو شهر نور و محمودآباد برگزار شود که تاکنون ابلاغ و انتصابی برای شخص خاصی در این دو شهرستان صادر نشده است.

البته در شهرستان نور فرماندار جدید این شهرستان انتصاب خودش را تایید کرد، ولی خبر انتصاب فرماندار محمودآباد در تماسی که خبرنگار فارس در ساری با سیف‌الله فرزانه فردی که از او به عنوان گزینه فرمانداری محمودآباد عنوان می‌شود گفت: که این موضوع از طریق مسئولان ارشد مازندران پیگیری شود و بنده در این باره اظهار نظر نمی‌کنم.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول