اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خبر داد

اسکان 132 خانوار در اماکن اسکان آموزش و پرورش طارم

فرماندار شهرستان طارم گفت: طی ایام عید نوروز 132 خانوار در محل‌های مورد نظر آموزش و پرورش شهرستان طارم اسکان داده شدند.

اسکان 132 خانوار در اماکن اسکان آموزش و پرورش طارم

علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع طی عید نوروز 660 نفر مسافر در شهرستان طارم اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسافران ورودی به شهرستان طارم به طور متوسط یک و نیم روز در این شهرستان اقامت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع 990 روز اقامت در این شهرستان ثبت شده است.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به بارندگی‌های رخ داده در ایام تعطیلات، اضافه کرد: طی دو روز بارش برف و مشکلات پیش آمده در مسیر، مسافران در شهرستان طارم اسکان یافتند.

باقری با بیان اینکه روز نخست بارندگی در شهرستان طارم 38 خانوار و روز دوم 80 خانوار با 320 نفر جمعیت اسکان داده شدند، ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مسافران را در مکان‌های مشخص شده که عمده آنها مساجد بود، اسکان دادند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در طول ایام تعطیلات نوروز هیچ‌گونه مشکلی در زمینه خدمات‌رسانی وجود نداشته است، یادآور شد: ارائه خدمات بسیار مطلوب بود.

وی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از میهمانان و مسافران ورودی به شهرستان طارم در منازل اقوام خود بودند، افزود: برنامه‌ها در زمینه ارائه مایحتاج آنها نیز به خوبی پیش رفته و هیچ مشکلی در این راستا وجود نداشت.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه بازدیدهای زیادی از اماکن و جاذبه‌های شهرستان صورت گرفته که ثبت نشده، ادامه داد: حضور مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور در طارم از جمله اهواز، شیراز، ارومیه، گیلان و کردستان ویژگی بارز عید نوروز امسال بوده است.

باقری به بازرسی‌های صورت گرفته طی ایام نوروز توسط اکیپ‌های بازرسی شهرستان طارم اشاره کرد و اذعان داشت: این بازرسی‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلفی چون سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی و... صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسی شهرستان طارم در مجموع طی ایام نوروز 12 فقره بازرسی از واحدهای مختلف خدمات رسان و سایر نقاط انجام دادند، گفت: هیچ مشکلی نیز در این زمینه اعلام نشده است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول