اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

اعزام کاروان‌های راهیان نور اثر‌گذاری مثبت بر جامعه داشته است

فرمانده سپاه خلخال گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور اثر‌گذاری مثبت بر روی افراد مختلف در جامعه داشته است.

اعزام کاروان‌های راهیان نور اثر‌گذاری مثبت بر جامعه داشته است

مصطفی کریمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور از شهرستان خلخال به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب در فروردین ماه امسال اثرگذاری مثبتی بر روی اقشار مختلف جامعه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جنبه فرهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور جنبه بصیرت‌افزایی نیز در بازدید‌کنندگان در سفر به این مناطق با توجه به فرهنگ عظیم و ماندگار هشت سال دفاع مقدس بیشتر شده و زائران این مناطق با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه خلخال یادآور شد: کاروان‌های اعزامی برادران در فروردین ماه 93 که با مدیریت سپاه ناحیه شهرستان خلخال از شهرستان‌های خلخال‌، کوثر و نیر به مناطق جنگی صورت گرفت و با فاصله 5 روز از آن نیز کاروان راهیان نور خواهران اعزام شد.

کریمی گفت: زائران مناطق جنگی در فضای روح‌بخش این مناطق قرار گرفته و با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

این مسئول به تاکید رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: تقویت بستر‌های فرهنگی همچون اعزام کاروان‌های راهیان نور، برگزاری یادواره‌های شهدا، پاسداشت هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با حضور مردم اصلی‌ترین راه مقابله فرهنگی با دشمن است.

فرمانده سپاه خلخال تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سخت‌ترین حملات و هجمه‌های دشمن با جوانمردی و شجاعت ایستادگی کردند و اکنون وظیفه پاسداری از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی به عهده ماست و ما در این سنگر همچنان ثابت قدم از آرمان‌های نظام دفاع کرده و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک خواهیم گفت.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/62008/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول