اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز آذربایجان غربی

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس خیرساز در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی به تصویب رسید.

اختصاص 3 میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز آذربایجان غربی

علی آخوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس خیرساز در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی به تصویب رسید، اظهار داشت: اختصاص اعتبار قابل توجهی برای تکمیل مدارس خیرساز در شورای آموزش و پرورش به خواست و تائید استاندار تصویب شد.

وی از استاندار به دلیل داشتن عنایت ویژه به خیران و مقوله مدرسه‌سازی تقدیر کرد و افزود: در دولت‌های قبل تخصیص این میزان اعتبار صورت نگرفته است.

آخوندیان با اشاره به اینکه اعتبار مصوب برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود، اضافه کرد: تعامل دولت با خیران برای پیشبرد پروژه‌ها موجب دلگرمی فعالان این عرصه می‌شود.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد به بیانات مراجع معظم تقلید در ارتباط با فضیلت فعالیت در حوزه مدرسه‌سازی اشاره کرد و بیان داشت: اغلب مجتهدان نسبت به این مقوله نگاه مثبت دارند و مردم را به آن ترغیب می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ح10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول