اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان:

بیگانگان در حدی نیستند در امور ایران دخالت کنند/ ایران مدعی رعایت حقوق بشر است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان با بیان اینکه بیگانگان حق دخالت در امور کشور را ندارند، گفت: هنوز برخورد جدی با فتنه‌گران سال 88 صورت نگرفته و این ما هستیم که باید از اروپائیان مطالبه‌گر باشیم.

بیگانگان در حدی نیستند در امور ایران دخالت کنند/ ایران مدعی رعایت حقوق بشر است

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بیانیه اخیر پارلمان اروپایی علیه ایران اظهار کرد: باید مراقب دسیسه‌های دشمن بوده و نباید از کنار مواضع استکبارجویانه آنها بی‌تفاوت گذشت.

وی با بیان اینکه ملت‌های دنیا با ملت ایران همراه هستند، افزود: صهیونسیت‌ها و سردمداران آمریکا و استکبار هر بار به نحوی با بحث‌های مختلف از قبیل حقوق بشر، انرژی هسته‌ای و... دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان با تأکید بر دشمنی دشمنان علیه نظام تصریح کرد: نباید فکر کنیم اگر در بحث انرژی هسته‌ای عقب‌نشینی کنیم دشمنان نظام کوتاه می‌آیند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با وجود بحث مذاکرات، پارلمان اروپا یک بار دیگر دشمنی و نهاد ناپاک خود را نشان داده و بیانیه‌ای مغرضانه علیه ایران صادر می‌کند.

رضوی‌راد با اشاره به طرح موضوعات شرم‌آور در بیانیه اخیر پارلمان اروپایی و محکوم کردن ایران به نقض حقوق بشر تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید به این باور برسند که دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد.

وی با بیان اینکه در ایران حقوق مطرح شده در اسلام رعایت می‌شود، یادآور شد: حتی اقلیت‌های مذهبی نیز در مجلس نماینده دارند که این امر نشان از رعایت حقوق آنان است و شعائر دینی خود را انجام می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان ابراز داشت: کسانی که چنین بیانیه‌ای صادر کرده‌اند خود، حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند و با تجاوز به کشورهای مختلف قتل و غارت به راه انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر در ایران اسلامی رعایت می‌شود و نظام باید در این زمینه مدعی باشد، گفت: در حال حاضر باید جنایت‌های اسرائیل در فلسطین و آنچه در عراق، سوریه، افغانستان و شکنجه‌گاه‌هایی چون گوانتانامو، ابوغریب و... می‌گذرد بررسی شود.

رضوی‌راد با اشاره به بحث شنود حتی در کشورهای اروپایی بیان داشت: آیا این همه جنایت و قتل و غارت نقض حقوق بشر نیست.

وی با بیان اینکه اروپائیان حق دخالت در امور کشور را ندارند، افزود: هنوز برخورد جدی با فتنه‌گران سال 88 صورت نگرفته و این ما هستیم که باید از اروپائیان مطالبه‌گر باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان تأکید کرد: کسانی که به کودکان فلسطینی رحم نمی‌کنند و حق مردم خود را نیز زیر پا می‌گذارند و به نخبگان خود اجازه صحبت نمی‌دهند به طور حتم دشمن انسانیت و آزادگی هستند.

وی با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران عامل پیشرفت کشور بوده، در ادامه با اشاره به تنوع قومیتی در ایران اسلامی تصریح کرد: لازمه مقابله با دشمن حفظ این اتحاد و یکپارچگی، تبعیت از ولی‌فقیه، مدیریت جهادی مسئولان و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم با توجه به فرامین رهبری و عزم ملی می‌توان دشمنان را ناامید کرده و آنها را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول