اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر سنندج خواستار شد

تکمیل طرح‌ها و رسیدگی به نواحی منفصل شهری سنندج

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر سنندج با بیان اینکه تکمیل طرح‌های زخمی شده باید به عنوان اولویت کاری مد نظر قرار بگیرد، گفت: در گام بعدی توجه به نواحی منفصل شهری از موارد ضروری خواهد بود.

تکمیل طرح‌ها و رسیدگی به نواحی منفصل شهری سنندج

وفا اصلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اعضای شورای شهر از اینکه طی 6 ماهه نخست فعالیت دوره چهارم شورا نتوانسته‌اند آنگونه که شایسته مردم سنندج بوده است کار کنند، پوزش می‌طلبند.

وی با تقدیر از برگزاری برنامه‌های مناسب در ایام نوروز توسط شهرداری و با حمایت شورا تصریح کرد: در بحث امورات شهری مانند فرهنگی، عمرانی و مبلمان شهری به آن نتیجه کامل و مطلوبی که می‌خواستیم دست نیافته‌ایم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر سنندج، مهمترین دلیل عدم دستیابی به نتیجه 100 درصدی در برنامه‌ها را کمبود اعتبار لازم بویژه در طرح‌های عمرانی دانست و افزود: البته طی مدت سپری شده از عمر شورا هم این نهاد و هم شهردار سنندج تلاش داشتند از آن بودجه اندک نهایت استفاده را ببرند.

اصلانی خاطرنشان کرد: شورا در نهایت جدیت و تلاش و دلسوزی کامل اقدام به تشکیل جلسات و کمیسیون‌ها به صورت مرتب کرده‌اند و در این راستا حضور افراد متخصص و صاحب نام در جلسات از ارکان اساسی این برنامه‌ها بوده است.

وی با اشاره به اهتمام شورا برای تعریف کمربند سبز در نواحی منفصل شهری ابراز امیدواری کرد در سال 93 با توجه به بودجه شهرداری برای اینگونه مناطق امکانت و تسهیلات درخور توجهی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر سنندج با بیان اینکه تکمیل طرح‌های زخمی شده باید به عنوان اولویت کاری مد نظر قرار بگیرد گفت: در گام بعدی توجه به نواحی منفصل شهری از ضروریات خواهد بود.

اصلانی با تأکید بر اینکه ساکنان نواحی منفصل شهری سنندج نیز حق زندگی و برخورداری از خدمات شهروندی را دارند، گفت: مواردی چون راه‌های مواصلاتی و ارتباطی و طرح‌های شورایاری از دیگر موضوعاتی است که در سال پیش‌رو به آن عنایت ویژه خواهیم داشت.

وی با اشاره به تعریف بودجه سال‌جاری در قالب مشخص، خواستار آن شد که اعتبار هر بخش در همان قسمت هزینه و در این راستا شهرداری سنندج به مصوبات و نظرات اعضای شورا عمل کند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه نواحی منفصل شهری چون ننله و نایسر هنوز راه عبور و مرور مطلوب ندارند بر لزوم اقدام جدی شهرداری در این راستا با نظارت شورای شهر تأکید کرد.

اصلانی با بیان اینکه شهرداری سنندج نیز عزم خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان در سال جدید جزم کرده است، گفت: قرار است هر ماه یک پروژه در شهر افتتاح شود و در این رابطه شورا نیز با تمام توان آماده همکاری خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه شورای شهر متعلق به مردم و نه شهرداری است، گفت: ما در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مطابق با قانون اختیار کامل داریم و می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول