اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

تکمیل هنرستان اقبالیه نیازمند 6 میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با تأکید بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره و جدید آموزشی و پرورشی در این استان گفت: تکمیل هنرستان شهر اقبالیه به شش میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

تکمیل هنرستان اقبالیه نیازمند 6 میلیارد ریال اعتبار است

سالار قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی در این استان اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد جمعیت و نبود فضاهای آموزشی مورد نیاز در برخی مناطق استان تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره و جدید آموزشی و پرورشی ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر در سراسر استان از جمله ناحیه یک و 2 آموزش و پرورش قزوین و آموزش و پرورش شهرستان البرز نیاز به احداث یا تکمیل این قبیل طرح‌ها به شدت وجود دارد؛ به طوری که تعداد آن‌ها در ناحیه یک قزوین 17 مورد، ناحیه 2 آموزش و پرورش 11 مورد و شهرستان البرز 10 مورد است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: در ناحیه یک قزوین طرح‌هایی همچون طرح آموزشی تکمیل هنرستان اقبالیه وجود دارد که بخشی از آن به اجرا درآمده و ادامه اجرای آن نیازمند شش میلیارد ریال اعتبار است.

قاسمی اضافه کرد: تکمیل هنرستان خیری جوادی و چهار مدرسه خیری به نام‌های صادقین در پونک، ایزدپناهی در ناصرآباد و همچنین ایزدپناهی و جلالیان در محمودآباد از جمله طرح‌های نیمه کاره ناحیه یک هستند.

این مسئول تکمیل سالن ورزشی شهید محلاتی را از دیگر طرح‌های این ناحیه برشمرد و تصریح کرد: ادامه اجرای این طرح که با 85 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است، به دو میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اذعان کرد: تکمیل سرویس بهداشتی مدرسه روستای الولک از توابع قزوین نیز که با 30 درصد پیشرفت نیمه‌کاره باقی مانده، مستلزم تأمین 300 میلیون ریال اعتبار است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به تکمیل مدرسه شبانه‌روزی نجابت در کوهین اشاره و عنوان کرد: این طرح از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و برای تکمیل نیمه باقیمانده آن باید شش میلیارد ریال اعتبار تأمین شود.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول