اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج خبر داد

120 میلیارد تومان بودجه شهرداری سنندج در سال 93

عضو شورای شهر سنندج از رشد 100 درصدی بودجه شهرداری این شهر در سال 93 خبر داد و گفت: مبلغ بودجه برای امسال به 120 میلیارد تومان افزایش یافته است.

120 میلیارد تومان بودجه شهرداری سنندج در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماشاالله رضایی دوشنبه‌شب در مراسم رونمایی از سایت شورای شهر سنندج، اظهار کرد: در بودجه سال‌جاری و در بحث عمرانی اولویت‌بندی لازم برای سال 93 انجام نشده است که باید در شورا این رویه را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری به صورت خام تحویل شورای شهر شده است، گفت: باید ابتدا پروژه‌های زخمی و آغاز شده را تکمیل کرد که در این راستا طرح‌های ترافیکی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

عضو شورای شهر سنندج از رشد 100 درصدی بودجه شهرداری در سال 93 خبر داد و گفت: مبلغ بودجه برای امسال به 120 میلیارد تومان افزایش یافته است.

رضایی با اذعان به اینکه این میزان اعتبار به تنهایی پاسخگوی نیازهای فراوان شهر نخواهد بود، خواستار مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها شد و این موضوع را از اهداف شورای شهر چهارم عنوان کرد.

در ادامه این جلسه نایب رئیس شورای شهر سنندج با تأکید بر لزوم اجرای تغییرات در دوره چهارم شورا، اظهار کرد: دو موضوع اساسی باید در سال 93 در دستور کار قرار داشته باشد.

لیلا فروتن‌نژاد، افزایش حضور نمایندگان مجلس در جلسات شورا و ارتقای رتبه شهرداری سنندج از منطقه 10 به 11 را از نیازهای شهر و ضرورت‌های آن عنوان کرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از تجارب استان‌های همجوار در اداره شهر گفت: باید اتکا به درآمدهای حاصل از عوارض را کاهش داد و ایجاد درآمد پایدار را جایگزین آن کرد.

همچنین یکی دیگر از اعضای شورای شهر سنندج در این جلسه گفت: حل مشکل فاضلاب و تأمین آب آشامیدنی و کنترل ساخت و ساز بی‌رویه در نواحی منفصل شهری از مهمترین مواردی است که باید در سال 93 مورد نظر قرار بگیرد.

اسعد فتاحی با اشاره به وجود مشکلات حقوقی در املاک قولنامه‌ای این مناطق، تصریح کرد: راهکار مقابله با این معضل ممنوعیت خرید و فروش واحد مسکونی بدون مجوز شهرداری است.

در پایان این جلسه از سایت شورای شهر سنندج رونمایی شد.

انتهای پیام/79012/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول