اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

بودجه شهرداری بروجرد امسال صددرصد تحقق یافت

شهردار بروجرد گفت: برای نخستین بار بودجه شهرداری بروجرد در سال جاری صددرصد تحقق یافت.

بودجه شهرداری بروجرد امسال صددرصد تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، منوچهر یوسفی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شهرستان بروجرد از تحقق صددرصدی بودجه شهرداری بروجرد در سال 92 خبر داد.

وی با اعلام رضایت از عملکرد شش ماهه خود در سمت شهردار در بروجرد افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرداری و شورای شهر بروجرد و استعانت از خداوند منان و همت و همدلی پرسنل و کارکنان شهرداری و مسئولان مربوطه در واپسین روزهای سال تمام حقوق کارکنان و پاداش و عیدی به همه 1700نفر پرسنل شهرداری بروجرد پرداخت شد.

شهردار بروجرد با گله‌مندی از همه کسانی که به نوعی قصد تخریب این نهاد خدمتگزار را دارند، از اصحاب رسانه این در خواست را داشت تا با دادن اطلاعات درست و دقیق آنچه را که حقیقت دارد، به گوش مردم برسانند و انتقادات و نکته نظرات مردم را نیز به شهرداری اطلاع دهند.

وی با ارائه گزارشی از برنامه‌های انجام شده، در دوران تصدیگری خود به عنوان شهردار بروجرد بیان داشت: هم اکنون 80 پروژه در سطح شهرستان در حال اجراست که  توانسته‌ایم پیشرفت‌های فیزیکی قابل قبولی از این پروژه‌ها داشته باشیم که نمونه‌هایی از این پروژه‌ها پل غیر هم سطح پیامبر اعظم و همچنین ایجاد جاده دسترسی به شهرک جانبازان، ایجاد مبلمان شهری در سطح شهرستان، تعمیر و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، ایجاد جاده دسترسی به میدان میوه و تره بار بروجرد و رفع مشکلات رفت و آمد در این مسیر به میدان آیت الله بروجردی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی سطح شهر و همچنین ایجاد دو بازارچه میوه و تربار در دو نقطه پرجمعیت شهرستان بروجرد است و در سال آینده نیز قصد ایجاد میدان بزرگ شهید بروجردی در ورودی شهر بروجرد از سمت اشترینان و ایجاد پل غیر هم سطح در مسیر میدان امام خمینی (ره) این شهرستان خواهیم بود.

وی در مورد بدهی‌های شهرداری افزود: در حال حاضر تنها بدهی شهرداری بروجرد به سازمان تأمین اجتماعی است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با مسئولان این سازمان تا حدودی مشکلات مالی این سازمان با شهرداری نیز در حال حل و فصل شدن است و خوشبختانه شهرداری بروجرد در حال حاضر به هیچ نهاد و ارگانی بدهکار نیست.

*یک وعده غذا به مسافران نوروزی در بروجرد داده می‌شود

یوسفی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت استقبال از نوروز و مسافرین نوروزی اظهار داشت: در طرح استقبال از مسافرین نوروزی با ایجاد اکیپ‌های مستقر در ورودی‌های شهر بروجرد و راهنمایی مسافرین نوروزی حتی‌الامکان به تمام مسافرینی که در ایام نوروز به شهرستان بروجرد سفر می‌کنند، یک وعده غذا و با ایجاد فضای مناسب در مکان‌های تفریحی و گردشگری سطح شهرستان به این عزیزان ارایه خدمات می‌دهیم.

وی افزود: با ایجاد دو آب‌نمای بزرگ در میدان تختی و باغ فدک و همچنین ایجاد دو سفره هفت سین در میدان آیت الله بروجردی و باغ و ایجاد دو دسته گل زیبا با 1800گل که نشانگر شهدای شهر بروجرد در میدان شهدای بروجرد نصب خواهد شد به استقبال بهار در این شهر می‌رویم.

شهردار بروجرد افزود: به 10 نفر از مسافرینی که در لحظه تحویل سال وارد شهر بروجرد شوند، هدایایی در نظر گرفته شده است که به آنها اهداء می‌شود.

یوسفی در پایان این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه آنها را دلگرمی برای مسئولان خواند و اعلام داشت:  با حمایت و همکاری رسانه‌ها امید برآن داریم، تا در سال جدید بتوانیم به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای مناسبی در جهت ارتقاء‌ سطح شهرستان بروجرد دست یابیم.

همچنین در ادامه این نشست رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد به اعلام رضایت از عملکرد شش ماهه شهردار بروجرد نقش اصحاب رسانه در انعکاس اخبارها به‌خصوص در مورد شهرداری بروجرد را بسیار مهم و کلیدی خواند.

محمدرضا معظمی گودرزی افزود: خوشبختانه شهرداری بروجرد در حال حاضر در بین شهرداری‌های هم طراز و بالاتر از خود در سطح کشور نمره قابل قبولی را کسب کرده است که نشان از لیاقت و عملکرد مثبت شهردار و عوامل اجرایی این نهاد خدمتگزار به مردم است.

انتهای پیام/2304/ک40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول