اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

مردم نگران ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی نباشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: مردم به ویژه نیازمندان نباید نگران ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی باشند چرا که اقدامات اساسی برای سهولت در این کار انجام شده است.

مردم نگران ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و روند اجرای ثبت‌نام سرپرستان خانوارهای متقاضی نیازمند دریافت یارانه نقدی اظهار داشت: اگر خانوارها دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان و همچنین مراکز آی.سی.تی روستایی در این زمینه اقدام کنند.

وی از ثبت‌نام طرح یارانه نقدی از روز 20 الی 31 فروردین ماه به مدت 12 روز همزمان با سراسر کشور در سطح استان از طریق سامانه www.refahi.ir خبر داد.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از آن جا که حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر یکی از اهداف اجرای طرح هدفمندسازی یارانه است، ضروری است سرپرستان متقاضی دریافت یارانه به ویژه در نقاط روستایی و مناطق محروم با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و دفاتر پستی و پیشخوان دولت می‌توانند به موقع با در دست داشتن مدارک لازم ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: برای اجرای مطلوب این طرح در سطح استان باید فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های همه‌جانبه را در زمینه اطلاع‌رسانی مناسب در راستای زمانبندی ثبت‌نام خانوارهای نیازمند و متقاضی دریافت یارانه به عمل آورده و کنترل و نظارت جدی از مراکز ثبت‌نام تا پایان فروردین ماه سال‌جاری داشته باشند تا مردم در ثبت‌نام با مشکل مواجه نشوند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، اداره کل پست و مخابرات با به کارگیری کلیه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به صورت شبانه‌روزی خدمات و تسهیلات لازم را در اختیار مراجعان و ثبت‌نام‌کنندگان این طرح قرار دهند و نسبت به رفع نواقصات و مسائل و مشکلات پیش رو در این زمینه اقدام تا سرپرستان نیازمند دریافت یارانه نقدی بتوانند به راحتی به ثبت‌نام خود در موعد مقرر اقدام کنند.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول