اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز خواستار شد

تشکیل کارگروهی برای بررسی اموال اعضای شورای شهر اهواز

عضو شورای شهر اهواز گفت: بهتر است کارگروهی برای بررسی دارایی‌ها و سرمایه اعضای شورای شهر در قبل و بعد از انتخابات تشکیل شود.

تشکیل کارگروهی برای بررسی اموال اعضای شورای شهر اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مریم ابریشم کار در بیست و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: صاحبان ثروت و موقعیت با نزدیک شدن به مقامات دولتی به فکر کانال‌هایی برای بهره‌مندی خاص هستند.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم باید حواسشان به این مسئله باشد و براساس سفارش حضرت علی (ع) از هم نشینی و مراودت با اشخاص خاص که به هر نحو خواسته‌های ناصوابی دارند خودداری کنند.

عضو شورای شهر اهواز خطاب به اعضای شورای شهر اذعان کرد: آگاه باشید که بر سر چه سفره‌ای می‌نشینید و از چه طعامی مصرف می‌کنید زیرا نشستن بر سر چنین سفره‌هایی به تثبیت موقعیت افراد سودجو منتهی می‌شود.

وی اضافه کرد: بهتر است مهمانی‌ها و جلسات براساس طراحی و ارائه راهکارهایی جهت خدمت به مناطق محروم باشد.

ابریشم کار خاطر نشان کرد: بهتر است کارگروهی برای بررسی دارایی‌ها و سرمایه اعضای شورای شهر در قبل و بعد از انتخابات تشکیل شود زیرا اهواز به عنوان یک کلانشهر با وجود ثروت فراوان نیازمند مدیریت سرمایه است.

وی افزود: تشکیل این کارگروه از هرگونه شبهه جلوگیری می‌کند و شفاف سازی افکار عمومی را دربر دارد.

عضو شورای شهر اهواز به اختصاص پاداش به پرسنل شهرداری اشاره کرد و گفت: از شهردار کلانشهر اهواز خواهشمندم تدابیری اتخاذ کند که قشر کارگری و کارمندی شهرداری در مقایسه با مدیران، حقوقشان رعایت شود.

انتهای پیام/72011/ک20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول