اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

680 نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در پلدختر به مناطق جنگی اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: 680 نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در پلدختر به مناطق جنگی اعزام شدند.

680 نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در پلدختر به مناطق جنگی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، محمد شریف نوریان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در پلدختر افزود: روز گذشته 300 پلدختری در قالب کاروان‌های راهیان‌نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: این تعداد افراد را براداران بسیجی تشکیل می‌دهند که در قالب کاروان راهیان‌نور توسط 12 دستگاه مینی بوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه افراد اعزامی به این اردو از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند، اظهار داشت: این اردو به مدت سه  روز برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که تاثیر به سزایی در مسائل فرهنگی دارد، اردوهای راهیان‌نور است.

نوریان با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه افزود: اعزام راهیان‌نور، یک حرکت فرهنگی بزرگ برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ انقلاب، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است و این اردوها  ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت وتداوم راه عزت ‌بخش شهیدان است.

  وی با بیان اینکه اردوهای راهیان‌نور نقش مهمی در آشنا کردن جوانان و دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: سرزمین‌های نور را پل ارتباطی بین نسل اول انقلاب با آیندگان و کاروان‌‌های راهیان‌نور، پیام ‌‌رسانان و انتقال ‌دهندگان واقعی ارزش‌‌های هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر همکاری مسئولان، ادارات و نهادهای اجرایی را مطلوب ارزیابی کرد، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی فرهنگ و اعتقادات دینی افراد جامعه به ویژه نسل جوان را هدف حملات خود قرار داده‌اند و شرکت در این اردوها می‌تواند ضمن تقویت اعتقادات دانش‌آموزان، توطئه‌های دشمنان را نیز نقش بر آب کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: پیش از این در اسفندماه سال گذشته 380 نفر از خواهران بسیجی پلدختری توسط هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و به مدت سه روز از این مناطق بازدید کردند.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول