اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

خانه کارگر آذربایجان غربی 60 هزار نفر عضو دارد

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از عضویت 60 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه خبر داد.

خانه کارگر آذربایجان غربی 60 هزار نفر عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسلام صادقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کارگر که در سالن اجتماعات این مجموعه ترتیب یافت، اظهار داشت: خانه کارگر برای عضوگیری و ارائه خدمات تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون اعضاء 10 هزار نفر افزایش یافته، ادامه داد: در حال حاضر خانه کارگر 60 هزار نفر از مردم مناطق مختلف استان را زیرپوشش قرار داده است.

صادقی از تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر در شنبه هفته آینده با حضور 12 مدیرکل و 40 عضو ستاد خبر داد و افزود: در این جلسه برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر نهایی می‌شود.

این فعال جامعه کارگری به اهتمام برای برپایی همایش با حضور حداکثری کارگران اشاره کرد و گفت: در صورت صدور مجوز توسط مقامات ذی‌صلاح گردهمایی برپا می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های هفته کارگر به صورت انسجام‌یافته و با تعامل تشکیلات کارگری از جمله خانه کارگر، اداره تعاون، بسیج کارگری، شورای اسلامی کار و سایر انجمن‌های صنفی برپا می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی برای حضور استاندار در برنامه‌ها اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: حضور مقام عالی استان در آئین‌های مختلف و سخنرانی وی مایه دلگرمی است.

صادقی شرکت در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه ارومیه، تجلیل از کارگران زن و کارگران نمونه، بازدید از واحدهای صنعتی مشکل‌دار را برنامه‌های پیشنهادی برای این ایام عنوان کرد.

صادقی سرکشی از واحدهای صنعتی موفق، مصاحبه مطبوعاتی، برپایی تجمع کارگری و تبلیغات محیطی را از برنامه‌های دیگر این هفته برشمرد.

انتهای پیام/61002/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول