اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه هنری ایلام خبر داد

اجرای برنامه‌های ویژه در سالروز شهادت آوینی در حوزه هنری ایلام

مدیر حوزه هنری ایلام گفت: حوزه هنری استان ایلام با اجرای ویژه برنامه‌هایی سالروز شهادت شهید آوینی را گرامی می‌دارد.

اجرای برنامه‌های ویژه در سالروز شهادت آوینی در حوزه هنری ایلام

محمد علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه فرهنگی به سهم خود برنامه‌های ویژه‌ای را در هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهید آوینی تدوین و طراحی کرده است.

مدیر حوزه هنری ایلام گفت: آیین تجلیل از هنرمندان انقلاب اسلامی در نخستین روز از این هفته چهارشنبه صبح 20 فروردین در سالن اجتماعات حوزه هنری ایلام برگزار می‌شود. در این مراسم که از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان و با همکاری حوزه هنری ایلام برگزار می‌شود، سارا فلاحی به عنوان سخنران این نشست به تبیین اندیشه‌های شهید آوینی و هنر انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. تجلیل از هنرمندان انقلاب اسلامی در رشته‌های هنری نیز پایان بخش این نشست خواهد بود. جلسات کانون‌های مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری ایلام نیز در این هفته بحث و بررسی در مورد هنر انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: افزون بر این، جلسه کانون شعر فارسی، نشست کانون داستان، نشست شعر و داستان کردی و ... از دیگر برنامه‌های فرهنگی حوزه هنری ایلام است که همه این برنامه‌ها در حوزه هنر انقلاب اسلامی و شخصیت شهید آوینی است، برگزار خواهند شد.نمایشگاه تجسمی آثار تابلو نقاشی گرافیک با عنوان تجسم آفتاب از روز چهارشنبه 20 فروردین در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که از سوی واحد تجسمی حوزه هنری ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، آثار هنرمندان این واحد در رشته گرافیک و با موضوع هنر انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

مدیر حوزه هنری ایلام گفت: همچنین از سوی واحد تصویری حوزه هنری ایلام جلسات نقد و بررسی فیلم های انقلاب اسلامی از روز شنبه 23 فروردین ماه در سالن اندیشه حوزه هنری ایلام برگزار می‌شود.

این مسئول از عموم مردم به ویژه هنرمندان و علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی دعوت کرد که در این ویژه برنامه‌ها شرکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/2246/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول