اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پست خوزستان خبر داد

اعزام 50 گروه سیار پست خوزستان جهت ثبت نام متقاضیان یارانه به روستاها

مدیر کل پست خوزستان از اعزام 50 گروه سیار پست خوزستان جهت ثبت نام متقاضیان یارانه در روستاهای فاقد اینترنت و دفتر پستی خبر داد.

اعزام 50 گروه سیار پست خوزستان جهت ثبت نام متقاضیان یارانه به روستاها

مهران حموله امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ثبت‌نام طرح هدفمندی یارانه‌های نقدی توسط دفا‌تر پستی شهری و روستایی استان از 20 فروردین ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس توافقات به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها تمام دفا‌تر پستی شهری و دفا‌تر ICT روستایی استان و همچنین گروه‌های سیار پست استان از بیستم تا پایان فروردین‌ماه سال‌جاری مسئولیت ارائه خدمات به متقاضیان ثبت‌نام طرح هدفمندی یارانه‌ها را به عهده دارند.

مدیر کل پست خوزستان خاطرنشان کرد: گروه‌های سیار اداره‌ کل پست استان خوزستان به روستاهای فاقد اینترنت اعزام می‌شوند تا با توزیع فرم‌های مربوطه میان سرپرستان خانوار‌ها و جمع‌آوری فرم‌های تکمیل شده، ثبت‌نام آنان را در سامانه مربوطه تکمیل کنند.

وی افزود: جهت خدمات‌رسانی گسترده و فراگیر در این طرح 50 گروه سیار توسط این اداره‌کل آماده‌سازی شده است که با آغاز طرح به روستا‌ها اعزام شده و توزیع و جمع‌آوری فرم‌ها و در ‌‌نهایت ثبت اینترنتی اطلاعات را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/72011/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول