اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و نهم لیگ برتر صورت گرفت

حضور فوتبالیست قمی در ترکیب صبا مقابل مس / وضعیت مبهم 4 بازیکن مصدوم صبا

فوتبالیست قمی تیم صبا با اعتماد کادر فنی این تیم در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور مقابل مس کرمان به میدان رفت.

حضور فوتبالیست قمی در ترکیب صبا مقابل مس / وضعیت مبهم 4 بازیکن مصدوم صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم اگر چه دیر دست به کار شد اما در نهایت اعتماد خود نسبت به فوتبالیست‌های قمی را نشان داد و با میدان دادن به حمیدرضا پاکیزه بازیکن بومی فوتبال قم عامل افزایش انگیزه جوانان قمی و هواداران صبا شد.

بیان این سخن به دلیل اینکه پاکیزه چند دقیقه‏‌‏ای در ترکیب اصلی تیم صبا حضور یافت، نیست، زیرا نفراتی همچون محمد عرب خراسانی، محسن کرمی، محمدرضا وفایی، سید مهدی حسینی، داود بهادری و ... در چند فصل اخیر لیگ برتر به عنوان استعدادهای فوتبال قم در تیم صبا بوده‏‌‏اند اما کمتر از سوی کادر فنی تیم بزرگسالان صبا به آنها اعتماد شده و در ترکیب اصلی صبا به میدان رفته‏‌‏اند.

بی‌شک فوتبالیست‌های قمی بازیکنانی مستعد و توانمندی هستند و این مهم را در بازی‏‌‏های نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور بازیکن آینده‏‌‏داری همچون سید مهدی حسینی به خوبی نشان داد اما حیف که این بازیکن اسیر معضل بزرگی به نام دوپینگ شد.

در سال 1389 بود که تیم امید صبای قم با اتکا به توانمندی و استعداد فوتبالیست‌های قمی توانست در لیگ دسته اول قهرمان شده و به لیگ برتر راه یابد و در لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد اما آن نسل که به رده سنی بزرگسالان آمدند نه در تیم بزرگسالان فرصت ارائه توانمندی خود را پیدا کردند و نه اینکه بازیکنانی همچون آنها در تیم امید صبا جایگزین شدند تا صبا از لیگ برتر امید به دسته اول سقوط کند.

از وضعیت نه چندان خوب بازیکنان بومی در ترکیب تیم صبای قم که بگذریم، این هفته‏‌‏ها مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم فوتبال صبای قم آینده آنها را در هاله‏‌‏ای از ابهام قرار داده و کادر فنی صبای قم در دیدارهای اخیر نیز از آنها استفاده نکرده است.

مسعود حق‏‌‏جو، ابوالفضل ابراهیمی و فرید بهزادی کریمی نفراتی هستند که به تازگی به جمع مصدومان قبلی این تیم یعنی مرتضی کاشی و محسن بیات پیوسته‏‌‏اند و در هفته‏‌‏های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور نتوانسته‏‌‏اند برای صبا به میدان بروند.

با این حال صبای قم تنها یک بازی دیگر تا پایان سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور فاصله دارد و با توجه به زمان زیاد باقی‌ مانده تا آغاز لیگ چهاردهم انتظار می‏‌‏رود که این مسائل به صورت ویژه مورد توجه مسئولان باشگاه صبا قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول