اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم بعد از 5 سال مس را در کرمان شکست می‌دهد

تیم فوتبال صبای قم در اندیشه شکستن طلسم پیروز نشدن مقابل مس کرمان در 5 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریف خود می‌رود.

صبای قم بعد از 5 سال مس را در کرمان شکست می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های پنج فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم صبای قم در میهمانی‌های مس کرمان هرگز رنگ و طعم پیروزی نداشته و صبا در قم و کرمان یا به حریف خود باخته و یا در مقابل این تیم به تساوی رسیده است.

3 تساوی و 2 باخت حاصل پنج بازی گذشته صبا در پنج فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی‌های مس کرمان است در حالی که صبا در قم نیز در این فصول هرگز موفق به شکست مس کرمان نشده و 2 باخت و 3 تساوی نیز در قم برابر مس کسب کرده است.

حالا نوبت به رویارویی دو تیم در هفته بیست و نهم از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده است و شرایط حساس جدول رده‌بندی به خصوص برای تیم مس کرمان بر مهم بودن بازی صبا و مس در این هفته افزوده است.

تیم فوتبال صبای قم در آستانه هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر پرسپولیس تهران مغلوب شد اما این تیم با توجه به پیروزی با ارزشی که در هفته بیست و هشتم برابر ذوب آهن اصفهان کسب کرد، قطعا در لیگ برتر می‌ماند اما مس شانس اندکی برای بقا در لیگ برتر دارد.

در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در دیدارهای 2 هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، صبای قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی جدید خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا آماده بازی‌های پایانی لیگ سیزدهم شود.

شکست صبا برابر پرسپولیس در دیدار تدارکاتی پیش از رویارویی با مس

صبایی‌ها بعد از پیروزی با ارزشی که در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب آهن اصفهان به دست آوردند، پیش از رویارویی با مس کرمان در هفته بیست و نهم به مصاف پرسپولیس تهران رفتند و در نهایت با شکست 2 بر یک میدان را ترک کردند.

در این دیدار شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم با وجود اینکه بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با انگیزه بسیار بالایی که از قرار گرفتن در مقابل تیم پرسپولیس تهران قصد به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، اما همچون بازی نیم فصل دوم لیگ برتر به شاگردان علی دایی باختند.

این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران رقم خورد که یک گل مسابقه در همان نیمه نخست بازی به ثمر رسید و زننده آن محسن مسلمان برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران بود و 45 دقیقه اول بازی دو تیم در زمینی گل‌آلود ناشی از بارش باران به برتری یک بر صفر پرسپولیس انجامید.

در نیمه دوم شاگردان عبدالصمد مرفاوی تیم پرسپولیس تهران را کاملا غافلگیر کردند و با استفاده از غفلت دروازه‌بان و مدافع تیم حریف به گل تساوی رسیدند اما میزبان در لحظات پایانی توسط مهاجم سابق صبا یعنی فرزاد حاتمی به گل دوم دست یافت تا در مجموع تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه اختصاصی خود تیم صبای قم را با شکست مواجه کند.

اخراج مربیانی که در نیم فصل اول روی نیمکت صبا و مس بودند

شکست تیم صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران در شرایطی به دست آمد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار سعی در استفاده از تمام بازیکنان در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس داشتند تا ارزیابی دقیقی از وضعیت آمادگی آنها در آستانه هفته بیست و نهم لیگ سیزدهم داشته باشد.

شاگردان مرفاوی در گام بیست و نهم از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 و 30 دقیقه روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در خارج از خانه میهمان تیم مس کرمان خواهند بود و در هفته پایانی لیگ برتر نیز راس همین ساعت در روز جمعه بیست و دوم فروردین ماه از سایپا البرز پذیرایی می‌کنند.

دیدار صبای قم و مس کرمان در نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز که در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید با تساوی 2 بر 2 پایان یافت در حالی که در آن بازی محمود یاوری سرمربی مس و محمد مایلی‌کهن سرمربی صبا بودند و هر دو مربی اکنون از دو تیم اخراج شده‌اند.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول