اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس:

تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی تحقق‌بخش شعار سال است

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیه بر فرهنگ خودی و دوری از تجددگرایی غربی تحقق‌بخش پیام مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اصیل ایرانی است.

تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی تحقق‌بخش شعار سال است

علی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تشخیص آگاهانه و قاطعانه مقام معظم رهبری بر شناخت ملت از فرهنگ ایرانی و اسلامی مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری تحقق فرهنگ اصیل ایرانی در جامعه است، خاطرنشان کرد: مردم باید با پشت پا زدن به فرهنگ‌های بیگانه و غربی هویت ایرانی اسلامی خود را حفظ کنند.

به گفته نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، تمدن و فرهنگ ایرانی و اسلامی ملت ما حاصل میراث گران‌بهای نیاکان ما بوده که ریشه عمیق تاریخی دارد.

جلیلیان با اشاره به اینکه فرهنگ ملی کشور ما در معرض تهدید و هجوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بی‌توجهی مردم به تبلیغات رسانه‌ای و رعایت شئونات قومی و محلی، مهم‌ترین عامل سرکوبی دشمنان خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: توجه کردن به ارزش‌های فرهنگی در جامعه زمینه‌ساز رونق اقتصادی، افزایش تولید داخلی و رسیدن به خودکفایی در همه زمینه‌هاست.

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی کشور ما را دو اصل مهم فرهنگ و اقتصاد عنوان کرد و افزود: این دو موضوع با تکیه بر نیروهای داخلی تحقق می‌یابد.

به گفته جلیلیان، تکیه بر فرهنگ خودی و دوری از تجددگرایی غربی تحقق‌بخش پیام مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اصیل ایرانی است.

وی در پایان اذعان داشت: ترویج آداب و رسوم ملی از سوی دستگاه‌های دولتی و مسئولان فرهنگی پافشاری مردم بر حفظ هویت اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول