اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان خبر داد

ارتقای دانش حقوق شهروندان در گیلان

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از ارتقای دانش حقوق شهروندان با تفکر بسیجی در این استان خبر داد.

ارتقای دانش حقوق شهروندان در گیلان

ابوطالب اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه بسیاری از وکلا عضو بسیج حقوقدانان هستند، اظهار کرد: مشاوره حقوقی رایگان از فعالیت‌های بسیج حقوقدانان در گیلان است.

وی از ارتقای دانش حقوق شهروندان توسط وکلا و حقوقدانان بسیجی در گیلان خبر داد و افزود: وکلا با تفکر بسیجی در جامعه خدمت می‌کنند.

اصغری با بیان اینکه دو کانون دادگستری و قوه قضائیه وجود دارد، تصریح کرد: وکلای هر دو کانون دارای صلاحیت هستند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان وکلای بسیجی را استیفا کننده حق مظلوم دانست و بیان کرد: وکیل بسیجی به هر قیمتی پرونده‌ها را قبول نمی‌کند و دنبال حق است.

وی با تاکید براینکه وکلای بسیجی هر جا ندای مظلوم به گوش برسد حضور پیدا می‌کنند، یادآور شد: حقوقدانان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و از طریق مختلف می‌توانند در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلوم حس مطالبه‌گری داشته باشند.

اصغری به فعالیت 845 نفر وکیل و حقوقدان در سازمان بسیج حقوقدانان گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 400 نفر در کانون بسیج وکلای رشت فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان وکلا، سردفتران، استادان دانشگاه و کارشناسان حقوقی اداره‌ها را جامعه هدف این سازمان خواند و اظهار کرد: دفاع همه‌جانبه از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی با بیان اینکه حقوقدانان بسیجی به دنبال کنار آمدن با دشمنان انقلاب اسلامی نیستند، خاطرنشان کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت سنگینی است که حقوقدانان بسیجی به عهده دارند.

اصغری به فعالیت حقوقدانان بسیجی در 27 انجمن علمی شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: مباحث معرفتی، بصیرتی، تخصصی و مهارتی توسط وکلای بسیجی در انجمن‌های مذکور برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان آموزش کارکنان اداره‌های دولتی را از فعالیت‌های این سازمان دانست و بیان کرد: آموزش حقوق شهروندی کارکنان دولت با همکاری استانداری و مراکز دولتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول