اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

رعایت حقوق شهروندی از اهداف عالیه اسلام است

امام جمعه شهرستان لنده گفت: رعایت حقوق شهروندی از اهداف عالیه اسلام است.

رعایت حقوق شهروندی از اهداف عالیه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در لنده، گفت: دین مبین اسلام از ابتدای ظهور بر حقوق شهروندی تأکید فراوان داشته و بر رعایت آن تأکید بسیار کرده است.

وی ادامه داد: اگر آیات قرآن و روایت معصومین(ع) را بررسی کنیم می‌بینیم که در بسیاری از آیات و روایات بر لزوم رعایت حقوق شهروندی تأکید شده است.

امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد: امام علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر رعایت حقوق شهروندی را یادآور می شود و می فرماید « مبادا حب و بغض شخصی به حقوق شهروندان ضربه بزند».

کیانی‌اصل تصریح کرد: بسیاری از مردم احساس می‌کنند که مسئولان نسبت به حقوق شهروندی آنان بی‌تفاوت بوده و شاید هم اهمیتی برای آن قائل نیستند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان خادمان مردم باید ضمن تکریم عمومی حقوق شهروندی را نیز رعایت کنیم تا مردم از ما راضی باشند.

امام جمعه لنده یادآور شد: بسیاری از مردم با حقوق اولیه شهروندی خود آشنا نیستند و این موجب نارضایتی‌های در میان مردم می‌شود که به صلاح نیست.

کیانی‌اصل عنوان کرد: گوش‌زد کردن حقوق به شهروندان باید در جامعه عملی و از حیطه حرف و جلسه خارج شود تا مردم احساس کنند که مسئولان نسبت به حقوقشان بی‌تفاوت نیستند.

این مسئول فرهنگی در شهرستان لنده در پایان ابراز داشت: زبان اخلاق گویاتر از هر وسیله دیگر بوده که می‌تواند در کاهش مشکلات کمک‌کار مسئولان باشد.

انتهای پیام/82013/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول