اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه تنکابن:

اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود

فرماندار ویژه تنکابن گفت: با توجه به منابع و فرصت‌های موجود باید در مقوله تولید بازنگری و اصلاحاتی صورت گیرد تا اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخل محقق شود.

اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 93 تاکید کرد.

وی تصریح کرد: هرچند بعد از پیروزی انقلاب کشور در حوزه‌ علوم و صنایع پایه رشد چشمگیر داشتیم اما باید بپذیریم در بخش تولید به آن مقدار که باید رشد و توسعه داشته باشیم کار نشده است.

هاشمی گفت: به همین منظور برطبق فرمایشات مقام معظم رهبری امسال با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید به تکیه به ظرفیت‌های خدادادی و نیروی انسانی مجرب و متخصص تجدیدنظری در مقوله تولید داشته باشیم و اصلاحاتی نیز در آن باید صورت پذیرد.

وی با عنوان اینکه مشکلات موجود در ساختار تولیدی کشور بیانگر اوج وابستگی حکومت پهلوی به سایر کشورها بوده است و این ساختار باید اصلاح شود، افزود: بعد از پیروزی انقلاب هر روز ما با نوعی ناملایمتی از سوی دشمنان نظام به ویژه غرب مواجه بودیم و آنها همواره تلاش می‌کنند نظام و دولت ما را از مسیر پیشرفت و استقلال خارج کنند.

فرماندار تنکابن اظهار داشت: باید بپذیریم ساختار تولید در کشور مناسب نیست و علاوه بر اصلاح ساختاری همه ما نیز از تولید داخل باید حمایت و پشتیبانی کنیم و این مهم نیازمند دوری از فرهنگ مصرف‌زدگی به ویژه مصرف تولیدات خارجی و حمایت از تولید داخل است و به این منظور بیش از آنچه که نگاه‌مان برای رفع نیازها به خارج از کشور است باید به تولید و ظرفیت‌های داخل توجه کنیم.

هاشمی با تقدیر از همه مسئولانی که در ایام تعطیلات نوروزی در قالب ستاد تسهیلات سفر در خدمت حل مسائل و مشکلات مردم به ویژه گردشگران بودند، اظهار داشت: امیدوارم در سال نو با تعامل و تلاش مجدانه در جهت منویات پیام مقام معظم رهبری و خدمت به مردم همه مسئولان موفق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تقدیر از زحمات و تلاش ارزنده مسئولان امری پسندیده است، از تلاش‌های بیش از دو سال ابوالحسن آقاجان‌کردی به عنوان بخشدار سابق بخش مرکزی تقدیر کرده و علی شورمیج که در گذشته تجربه مسئولیت بخشداری خرم‌آ‌باد تنکابن را نیز در کارنامه خود دارد، را به عنوان بخشدار جدید مرکزی تنکابن معرفی کرد.

انتهای پیام/8020/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول