اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

بهره‌مندی 37 هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه گفت: در ایام نوروز ۳۷ هزار و 110 مسافر در محل پست‌های نوروزی شهرستان توسط جوانان هلال احمر از خدمات نوروزی و راهنمایی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 37 هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایستگاه سلامت، فضای دوستدار کودک، خیمه نماز، راهنمایی مسافران از جمله فعالیت‌های مختلف در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر بشرویه بوده است.

وی با بیان این‌که تعداد 240 نفر به ایستگاه سلامت هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین در مدت اجرای این طرح 230 نفر به فضای دوستدار کودک مراجعه کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه اذعان داشت: در این طرح 8 هزار و 970 بروشور و محصولات فرهنگی شامل نقشه، کتابچه، فرم اهدای عضو توسط 45 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر بشرویه که در این طرح حضور داشتند توزیع شد.

عارفیان از اجرای طرح سحاب در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: طرح سحاب، سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه بوده که با هدف امدادرسانی و ارائه خدمات فرهنگی و بشردوستانه در پست‌های جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح سحاب در شهرستان بشرویه توانست به 530 نفر از مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کرده که این کار به وسیله جوانان هلال احمر که با دوچرخه و مجهز به کیف امداد بودند انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی 37 هزار و 110 مسافر در محل پست‌های نوروزی این شهرستان توسط جوانان هلال احمر از خدمات نوروزی و راهنمایی بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است این طرح چهاردهمین طرح راهنمای مسافران نوروزی بوده که به عنوان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و با شعار "بی‌گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم" بود که در دو  پست ورودی و خروجی این شهرستان دایر شد و 18 روز به طول انجامید.

انتهای پیام/22481/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول