اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

اسکان فرهنگیان آستارا با سیستم هوشمند نوبت‌دهی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: اسکان فرهنگیان برای نخستین بار از طریق سیستم هوشمند در مدارس آستارا نوبت‌دهی می‌شود.

اسکان فرهنگیان آستارا با سیستم هوشمند نوبت‌دهی می‌شود

فاضل تعلیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر مرزی آستارا با اشاره به اسکان فرهنگیان در مدارس این شهرستان اظهار کرد: فعالیت عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران فرهنگی از 28 اسفند سال گذشته در آستارا آغاز شد.

وی از اسکان 31 هزار و 375 نفر مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی نوروز امسال در مدارس آستارا خبر داد و افزود: پذیرش و ساماندهی مسافران مذکور در قالب 3 هزار و 75 خانوار انجام شده است.

تعلیمیان تعداد مسافران فرهنگی اسکان داده شده در مدارس آستارا را 29 هزار و 510 نفر در نوروز امسال دانست و بیان کرد: تعداد یک‌هزار و 845 نفر گردشگر غیر فرهنگی در مدارس آستارا پذیرش شدند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه مسافران در 161 کلاس درس اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: تعداد 78 کلاس با تجهیزات کامل در اختیار گردشگران گذاشته شد.

وی 83 کلاس را نیمه‌تجهیز عنوان کرد و گفت: ایام نوروز خانه معلم آستارا با داشتن شش اتاق و 70 تخت به فرهنگیان خدمات ارائه کرد.

تعلیمیان از نوبت‌دهی اسکان فرهنگیان از طریق سیستم هوشمند برای نخستین بار در آستارا خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی سیستم مذکور برای رفاه حال مسافران در سالن پذیرش انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا به انتقال ستاد اسکان این اداره از ساختمان سابق به مدرسه عدالت اشاره کرد و یادآور شد: نوروز امسال دو مدرسه در روستاهای خشکه دهنه و باغچه‌سرا در اختیار کارکنان نیروی انتظامی گذاشته شد.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول