اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب‌رئیس شورای شهر بندرعباس:

هیچکس نمی‌تواند از وضعیت بندرعباس در سیل اخیر شانه خالی کند

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هیچکس نمی‌تواند پیرامون وضعیت عمومی شهر بندرعباس و مشکلات پیش آمده در سیل اخیر شانه خالی کند.

هیچکس نمی‌تواند از وضعیت بندرعباس در سیل اخیر شانه خالی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا حیدری‌زاده یک‌شنبه شب در جریان برگزاری نشست شورای این شهر که به بررسی فعالیت‌های شهرداری و نوع عملکرد آن در جریان سیل اخیر و ساعات پس از این رویداد اختصاص داشت، اظهار داشت: مشکلات عدیده‌ای در شهر پس از ریزش کمترین بارندگی‌ها در شهر مشاهده می‌شود و این در حالی است که این به طور مداوم در سال‌های اخیر تکرار شده است.

وی با بیان اینکه بعضاً از طرف مسئولان شهرداری بیان می‌شود که محلات و مناطق بافت سنتی و قدیمی دچار آبگرفتگی می‌شود، گفت: از کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند باید پرسید پس چرا بلوارها و مناطقی همانند منطقه بلوار امام حسین (ع) که خیابان‌ها و معابر آن تماما نوساز است، چرا در زمان‌های بارندگی دچار مشکل می‌شود و عبور و مرور را در این منطقه گسترده از شهر با مشکل روبه‌رو می‌کند.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: قصد واکاوی اشتباهات گذشته و کم توجهی‌های حال را نداریم، اما آمادگی خود را برای حمایت از شهرداری برای اجرای طرح هایی کارآمد که منجر به رفع نقاط آبگیر منطقه و بلوار امام حسین شود را داریم.

این مسئول از سخنان خود مسئولان شهرداری بتوانند اینگونه مشکلات را در شهر به حداقل ممکن برسانند تا زمینه رفاه هر چه بیشتر مردم در شرایط مختلف فصلی رقم بخورد.

یادآور می‌شود در پی بارندگی‌های هر ساله در فصل زمستان اغلب خیابان‌های اصلی و فرعی شهر بندرعباس دچار آبگرفتگی می‌شود به نحوی که این امر برای ساعت‌ها شهروندان را در این مرکز استان، با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌کند.

انتهای پیام/88001/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول