اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران خبر داد

کسب 2 مدال جهانی وزنه‌برداران معلول مازندرانی در امارات

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان 2014 جهان در امارات دو وزنه‌بردار مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.

کسب 2 مدال جهانی وزنه‌برداران معلول مازندرانی در امارات

نقی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در این پیکارها عصر امروز دو وزنه‌بردار مازندرانی تیم ملی جانبازان و معلولان کشورمان موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

وی با اشاره به حضور بیش از 40 کشور در این مسابقات تصریح کرد: احمد دوستدار در دسته 65 کیلوگرم موفق به کسب خوش رنگ‌ترین مدال طلا و حمزه محمدی نیز در دسته 59 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران خاطرنشان کرد: مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان قهرمانی 2014 جهان تا نوزدهم فروردین در امارات با حضور وزنه‌برداران کشورهای مختلف ادامه دارد.

مهدوی در پایان از برگزاری مراسم استقبال از این دو قهرمان وزنه‌برداری جهان خبر داد و متذکر شد: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دو وزنه‌بردار قهرمان معلول مازندرانی در ساری تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/86005/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول