اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی خبر داد

کمبود مربی ورزش وزنه‌برداری در آذربایجان غربی

نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: ورزش وزنه‌برداری در آذربایجان غربی با کمبود مربی مواجه است.

کمبود مربی ورزش وزنه‌برداری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رضا عبدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که فدراسیون‌ها و به تبع آن هیئت‌های ورزشی استان را تحت شعاع خود قرار داده، مشکلات مالی و نبود اعتبارات لازم برای اجرای برنامه‌های مدون است.

مرادزاده گفت: به جرات می‌توان گفت که عدم حضور حامی مالی در استان یکی از دغدغه‌های مهم روسای هیئت ورزشی است و موجب عقیم ماندن بسیاری از برنامه پیش رو می‌شود که خوشبختانه هیات ما موفق به حل این مشکل شده است.

وی گفت: اعزام تیم منتخب جوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی قم در شهریور ماه گذشته، بازدید و تجهیز سخت افزاری تمامی هیئت‌های شهرستانی، برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان و نونهالان استان در شهرستان میاندوآب از جمله حمایت‌های بخش خصوصی طی امسال بوده است.

وی ادامه داد: رشته وزنه برداری از ظرفیت بالایی برخوردار است که با توجه و برنامه‌ریزی مدون می‌تواند به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد.

مرادزاده ادامه داد: برگزاری کارگاه ارتقاء سطح مربی گری طی اسفند ماه امسال، حمایت و ساماندهی بیش از 250 وزنه بردار بیمه شده در سطح استان و اجرای طرح استعدادیابی پایه از دیگر برنامه های اجرایی در سال آینده است.

وی اجرای طرح استعدادیابی را از اوایل فروردین عنوان کرد و افزود: این طرح با حضور مربیان مجرب در رده سنی بالای 13 سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/61007/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول