اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در نخستین جلسه شورای شهر تبریز مطرح شد

درخواست نگهبانان فضای سبز شهر تبریز برای ساماندهی وضعیت شغلی‌

جمعی از نگهبانان فضای سبز مناطق ده‌گانه تبریز صبح امروز با حضور در نخستین جلسه شورای شهر تبریز خواستار ساماندهی و رسیدگی به وضعیت نامناسب شغلی خود شدند.

درخواست نگهبانان فضای سبز شهر تبریز برای ساماندهی وضعیت شغلی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این افراد با بیان اینکه همه ما با سابقه کاری بیش از 15 سال هنوز قراردادهای دو ماهه با حداقل میزان حقوق را دریافت می‌کنیم خواستار اتخاذ تدابیری توسط شهرداری تبریز برای استخدام به صورت تامین نیرو شدند.

نگهبابان فضای سبز تبریز همچنین با اشاره به استخدام‌های تبعیض‌آمیز در حوزه فضای سبز، اظهار داشتند: دو سال قبل در پی تجمع در سازمان فضای سبز تبریز مدیرعامل وقت با دادن وعده‌هایی مثل ارائه کارت شناسایی و رسیدگی به مشکلات نگهبانان به طور موقت باعث خاموشی این اعتراض‌ها شد ولی با گذشت نزدیک به دو سال هیچ کدام از آن وعده‌ها عملی نشده است.

نگهبانان مناطق ده‌گانه فضای سبز تبریز همچنین با اشاره به رفتارهای توهین‌آمیز پیمانکاران با آنها از ضرب و شتم نگهبانان توسط پیمانکار خبر دادند.

در پایان این اظهارات، شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه سعی می‌کنیم این مسائل و مشکلات به زودی با راهکارهای قانونی برطرف شود از برگزاری جلسه کمیته کارگری شهرداری تبریز در هفته جاری خبر داده و نتیجه این جلسه را به جلسه بعدی شورای شهر تبریز موکول کرد.

انتهای پیام/60002/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول