اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه:

مدیریت جهادی تنها با تفکر فاطمی محقق می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به لزوم توجه به شعار سال گفت: تحقق شعار سال و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و مدیریت جهادی تنها با تفکر فاطمی محقق می‌شود.

مدیریت جهادی تنها با تفکر فاطمی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، آزاد خردمند ظهر امروز در دومین همایش استانی شعر بغض بهاری در لنده با تسلیت ایام فاطمیه گفت: داشتن ذوق شعر و ادب یک نعمت الهی بوده که خداوند به انسان ارزانی بخشیده تا در جهت کمال فکری و معنوی خود به کار بندد.

وی افزود: می‌توان گفت که شعر تنها مقوله ای در حوزه فرهنگ بوده که در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی اجتماعی، فرهنگی، دینی و ... به کار برده می شود و هیچ‌گاه جایگاه خود را در این حوزه‌ها از دست نمی دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: یک بیت شعر در بسیاری اوقات می تواند با هزاران ساعت سخنرانی برابری داشته و حتی از آن هم بالاتر و با ارزش‌تر باشد.

خردمند اضافه کرد: ما باید از این امانت الهی در مسیر درست خود استفاده کنیم و بهترین مسیر مسیر علوی و فاطمی است که از فرهنگ اصیل اسلامی به ما ارث رسیده است.

وی یادآور شد: حساسیت مقام معظم رهبری در خصوص تحقق و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی جامعه این الزام را بر مسئولان نمایان می‌سازد که برای توسعه و ترقی کشور باید فرهنگ جامعه به عنوان زیربنای توسعه مورد توجه قرار گیرد.

دبیر دومین همایش استانی شعر بغض بهاری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم توجه به شعار سال گفت: تحقق شعار سال و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و مدیریت جهادی در کشور تنها با تفکر فاطمی محقق می‌شود.

وی به برگزاری مراسم شب شعر بلاد شاپور در کهگیلویه گفت: استقبال بی‌نظیر شاعران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های همجوار نشان از عزم جدی مسئولان برای مدیریت جهادی فرهنگ و هنر در استان است که باید مورد حمایت همگانی قرار گیرد.

خردمند در پایان تصریح کرد: همایش تجلیل از مقام‌ آوران فرهنگی و هنری استان در جشنواره‌ها ملی و استانی 20 فروردین امسال در گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول