اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده اعلام کرد

بازدید 66 هزار نفر در ایام نوروز از مناطق گردشگری لنده

فرماندار لنده با اشاره به جاذبه‌های گردشگری لنده گفت: در ایام نوروز بیش از 66 هزار نفر از مناطق گردشگری شهرستان لنده بازدید کردند.

بازدید 66 هزار نفر در ایام نوروز از مناطق گردشگری لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده با تبریک سال جدید و تسلیت ایام فاطمیه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی بوده که این خود می تواند زمینه و بستر لازم جهت ساماندهی مناطق گردشگری استان را مهیا سازد.

وی با اشاره به تعدد مناطق بکر و زیبای گردشگری در استان و شهرستان لنده افزود: یکی از عواملی که باعث شده در سال جدید درصد گردشگران و بازدیدکنندگان از مناطق گردشگری شهرستان لنده افزایش یابد رسانه‌ای شدن این مناطق و توجه جدی مسئولان به معرفی شهرستان بوده است.

فرماندار لنده در ادامه یادآور شد: وجود مقبره‌های امام‌زادگان، دشت‌های زیبا و سرسبز همراه با آب‌ و هوایی مطبوع و دل انگیز باعث جذب گردشگران به شهرستان لنده شده است.

وی افزود: آمارهای ارائه شده از دستگاه های مربوطه شاهد و ناظر این مطلب بوده که در ایام نوروز امسال بیش از 66 هزار نفر از مناطق گردشگری و طبیعی شهرستان لنده بازدید کردند.

مرادی تصریح کرد: بیشترین بازدید از منطقه زیبای موگرمون و رودخانه مارون بوده که بیش از 55 هزار نفر از آن بازدید کردند.

وی در خصوص اسکان مسافران نوروزی یادآور شد: در شهرستان لنده بیش از 195 خانوار در مدارس و مکان های اسکان مسافرین نوروزی اسکان داده شد و خدمات رفاهی نیز در اختیار آنان قرار گرفته است.

فرماندار لنده یادآور شد: خوشبختانه امسال درصد حوادث و سوانح رانندگی در شهرستان به حداقل خود رسید و کمترین خسارات و حوادث در شهرستان لنده رخ داده است.

انتهای پیام/82013/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول