اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

تشکیل کارگروه امنیتی هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تشکیل کارگروه امنیتی و انتظامی قبل، حین و پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در این استان خبر داد.

تشکیل کارگروه امنیتی هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد احمدی‌پور امشب در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان اظهار کرد: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در تمام نقاط استان اجرا می‌شود و فرمانداران نظارت، اجرا و کنترل اجرای این قانون را به عهده دارند.

وی از تشکیل کارگروه امنیتی و انتظامی قبل، حین و پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان خبر داد و افزود: کارگروه مذکور دارای چهار کمیته است.

احمدی‌پور تنظیم بازار، حمل و نقل و پایانه‌ها، دانشجویی و کارگری را از کمیته‌های کارگروه امنیتی و انتظامی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها دانست و بیان کرد: کارگروه مذکور در کنار ستاد اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان تشکیل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه ستاد اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: ستاد مذکور دارای 12 کمیته است.

وی کمک به اجرای صحیح‌تر قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را از اهداف تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات در گیلان عنوان کرد و گفت: جلوگیری از اخلال در روند اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از جمله اهداف کارگروه مذکور است.

احمدی‌پور با اشاره به اینکه اجرای تمام قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در مرحله دوم مدنظر نیست، خاطرنشان کرد: برطرف کردن تهدیدها از جمله اقدام‌های کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان یادآور شد: تهدید امنیتی و انتظامی در استان نداریم اما مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند جامعه را دچار مشکل کند.

وی با تاکید بر تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها، خاطرنشان کرد: همفکری با نخبگان در کنار اجرای برنامه‌های اصلی تاثیرگذار است.

احمدی‌پور بر تبیین یکسری مفاهیم با شرایط زمانی در کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها با همفکری اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در جامعه را تبیین کنند تا برداشت درستی از این قانون در جامعه ایجاد شود.

این مسئول تصریح کرد: موضوع‌های سرمایه، سرمایه‌گذار، تولید و ... را می‌توانیم جدا از مسائل سلبی به موضوع‌های ایجابی در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان هدایت کنیم.

*انصراف فرمانداران گیلان از دریافت یارانه

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور بر آمادگی مخابرات، پست، دفاتر آی‌سی‌تی، پیشخوان دولت و ... در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها تلاش می‌کنند شرایط ثبت‌نام قانون مذکور تسهیل شود.

صفرعلی کریمی پاشاکی با بیان اینکه شرایط خوبی برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان فراهم شده است، یادآور شد: تبلیغات برای اجرای قانون نباید به صورت تسویه حساب باشد و نکته‌های مثبت اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به مردم منتقل شود.

وی به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و افزود: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها باید با مدیریت جهادی و نظارت دقیق در شهرستان‌ها انجام شود.

کریمی پاشاکی از انصراف فرمانداران گیلان از ثبت‌نام اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و بیان کرد: فرمانداران پیشگام انصراف از دریافت یارانه شدند و این موضوع را با امضای طوماری اعلام کردند که قابل تقدیر است.

*انجام مصاحبه‌های مختلف در جامعه ایجاد نگرانی می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار کرد: ایجاد روحیه در مردم از برنامه‌های مسئولان نظام است.

علی اسماعیل‌پور خواستار تعیین سخنگو برای ستاد اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان شد و افزود: انجام مصاحبه‌های مختلف ممکن است نگرانی‌هایی را در جامعه ایجاد کند.

وی با تاکید بر معرفی کارشناسان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به رسانه‌ها، تصریح کرد: جلسه استاندار گیلان با رسانه‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام/84001/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول