اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

زرگر مصاف صبا و مس را قضاوت می‌کند

کمیته داوران فدراسیون فوتبال داور دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

زرگر مصاف صبا و مس را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیست و نهمین هفته رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر هفدهمین روز فروردین ماه به صورت همزمان برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری در هشت دیدار حساس در شهرهای مختلف کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شرایط جدول رده‌بندی هم در بالا و هم در پایین و حتی در میانه‌های آن به شکلی است که هیچ یک از دیدارهای سه هفته پایانی لیگ سیزدهم جنبه تشریفاتی بودن ندارد و تیم‌ها یا در پی کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و یا در تلاش برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول در اضطراب و استرس هستند.

در این میان شاید تنها تیمی که کمی با خیال آسوده در دیدارهای آتی این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود تیم تراکتورسازی تبریز باشد زیرا این تیم نه بخت قهرمانی دارد و نه اینکه خطر سقوط را احساس می‌کند، بلکه از همه مهم‌تر اینکه با قهرمانی در بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 را کسب کرده است اما نتایج بازی‌های تراکتورسازی با حریفان در دو هفته پایانی لیگ برتر برای دیگر تیم‌ها اهمیت دارد.

جدا از رقابت حساسی که تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، نفت تهران، پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه و سپاهان اصفهان در بالای جدول رده‌بندی برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با یکدیگر دارند در پایین جدول نیز چند تیم در فکر فرار از خطر سقوط به سر می‌برند.

در نیمه پایین جدول رده‌بندی مس کرمان با قرار گرفتن در مکان شانزدهم، ذوب آهن در رده پانزدهم، فجر شهید سپاسی شیراز در رده چهاردهم، داماش گیلان در رده سیزدهم، استقلال صنعتی خوزستان در مکان دوازدهم، راه آهن سورینت در رتبه یازدهم و صبای قم در مکان دهم همگی خطر سقوط را احساس می‌کنند.

در این میان البته اضطراب هواداران تیم‌های مس کرمان، ذوب آهن اصفهان و فجر شهید سپاسی بیشتر است اما چنانچه تیم‌های صبا، راه آهن و استقلال صنعتی و حتی بالاتر از آنها گسترش فولاد تبریز و سایپا از بازی‌های این هفته امتیاز بگیرند هیچ خطری را احساس نخواهند کرد.

در یکی از بازی‌های مهم و حساسی که از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است همزمان با دیگر مسابقات از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود، صبای قم به مصاف مس کرمان می‌رود.

این دیدار را سید حسین زرگر به ‌عنوان داور وسط سوت می‌زند، ضمن اینکه رضا سخندان به‌ عنوان کمک داور اول، رضا عبدوس به‌عنوان کمک داور دوم، قاسم واحدی به‌ عنوان داور ذخیره و جواد تقی‌پور به‌عنوان ناظر داوری دیگر اعضای تیم قضاوت‌کننده این دیدار به شمار می‌روند.

زرگر داور دیدار صبای قم و مس کرمان متولد پانزدهم تیر ماه سال 1352 در شهر سمنان است و با 176 سانتیمتر قد و 73 کیلوگرم وزن، تحصیلات لیسانس و اشتغال در جمعیت هلال احمر از سال 1377 کار داوری را شروع کرده و از سال 1384 نیز در جمع داوران قضاوت کننده در لیگ برتر قرار دارد.

برنامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال:

فولاد خوزستان ـ استقلال تهران، ساعت 17:30، ورزشگاه غدیر اهواز

ملوان بندرانزلی ـ سپاهان اصفهان، ساعت 17:30، ورزشگاه تختی بندرانزلی

تراکتورسازی تبریز ـ استقلال خوزستان،‌ ساعت 17:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

نفت تهران ـ گسترش فولاد تبریز، ساعت 17:30، ورزشگاه تختی تهران

پرسپولیس ـ راه‌آهن ، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران

سایپای البرز ـ فجرسپاسی شیراز، ساعت 17:30، ورزشگاه انقلاب کرج

ذوب‌آهن اصفهان ـ داماش گیلان، ساعت 17:30، ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

مس کرمان ـ صبای قم، ساعت 17:30، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول