اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

نگرش و رفتار اسلامی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت جهادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار همت و تلاش مضاعف مدیران استان برای بالفعل‌کردن توانمندی‌های حوزه اقتصاد و فرهنگ شد.

نگرش و رفتار اسلامی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج به معیارهای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان و مدیران استان برای فراهم‌ کردن زمینه‌های لازم برای تبیین این اهداف و منویات در بین اقشار مختلف مردم شد.

وی افزود: در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای همه امور و فراهم‌ کردن زمینه مشارکت مردمی با محوریت قراردادن آموزه‌های دینی و اسلامی از جمله اموری است که باید مدیران در استان به آن توجهی ویژه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: باید دیدگاه مادی‌گرایانه و انسان‌محورانه غرب جای خود را به رفتار و نگرش اسلامی در حوزه مدیریت بدهند و مدیران نگرش و رفتار اسلامی را به عنوان مؤلفه اصلی در حوزه مدیریت جهادی مدنظر قرار دهند.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: با تکیه بر فرهنگ مادی‌گرایانه و انسان محورانه غرب نمی‌توانیم بر مشکلات و معضلات حوزه فرهنگ غالب آییم.

وی افزود: مدافع حق‌ بودن، ایثارگری، شجاعت، شهادت‌طلبی، امر به معروف و نهی از منکر بودن، ولایت‌مداری، واقع‌گرا بودن، ریسک‌پذیری، اعتماد به نفس داشتن، خودباوری و خودکفایی، انجام کار برای جلب رضایت خدا، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، آشنا بودن به مسائل روز، پایبند بودن به حقوق و توان به کارگیری قدرت مردمی از جمله ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: قدرت به کارگیری ظرفیت‌های مردمی در کردستان باید در مورد توجه مدیران باشد و باید با استفاده از توان مردمی ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه‌های مختلف بالفعل شود.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی مردم استان در حوزه اقتصاد میزان بیکاری جوانان و سرمایه‌های معنوی و انسانی استان بوده و باید رفع این مهم در دستور کار مدیران استان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی قرار گیرد.

انتهای پیام/79006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول