اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

حضور 10 هزار ورزشکار در رقابت‎های ویژه نوروزی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از حضور 10 هزار ورزشکار در رقابت‎های ویژه نوروز در این استان خبر داد.

حضور 10 هزار ورزشکار در رقابت‎های ویژه نوروزی

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در ایام نوروز با  هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش ، توسعه و احیای بازیهای بومی محلی در سطح استان مسابقات بومی و محلی و مسابقات فوتسال جام نوروز در 9شهرستان استان برگزار شد.

وی افزود: در روزهای آغازین سال جاری 9شهرستان استان مسابقات ورزشی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال،هفت سنگ،دوومیدانی،پینگ پنگ،طناب کشی،دال پلان وچوگورا برگزار کردند.

خبازی با بیان اینکه در جریان این مسابقات بیش از ده هزار ورزشکار حضور داشتند گفت: استقبال از این مسابقات مانند سالیان گذشته مطلوب بود و روح سر زندگی را در خانواده‌ها دمید.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان سهم بسزایی در ورزش کشور دارد اذعان داشت: استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر یکی از استان‌هایی است که علاوه بر حفظ جایگاه ورزشی خود موفق به ارتقاء شاخص های ورزش در کشور نیز شـده است.

وی اضافه کرد:  پشت کار، همت بالا و انگیزه ورزشکاران سکوی پرتاب استان در سال جاری است و امیدوارم به مقامات استان بیش از پیش افزوده شود.

انتهای پیام/68006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول