اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور احکامی صورت گرفت

3 انتصاب جدید در اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان

از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان سرپرستان گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی، گروه ساماندهی امور مشارکت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان و گروه هماهنگی ورزش بانوان منصوب شدند.

3 انتصاب جدید در اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با ابلاغ حکم مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، سید محسن دکه به عنوان سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی منصوب شد.

با این جابجایی منوچهر نصری به شهرستان مریوان رفت و جای خود را به سید محسن دکه داد.

سید محسن دکه با سابقه 15 ساله در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، معاونت اداره تربیت بدنی وقت شهرستان بانه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران را در کارنامه کاری خود دارد.

وی در  آبان ماه سال 92 از شهرستان کامیاران به مرکز استان انتقال یافت و مدتی به عنوان رئیس گروه ساماندهی امور مشارکت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان منصوب شد.

گفتنی است حامد جولایی مدیرکل ورزش وجوانان کردستان در روز های آخر سال 92  با توجه به تجارب اداری و ورزشی چند ساله سید محسن دکه با انتقال به معاونت توسعه ورزش او را به عنوان سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی منصوب کرد.

انتصاب سرپرست گروه ساماندهی امور مشارکت‌ها

همچنین با ابلاغ حکم مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، منیژه جهان‌بین به عنوان سرپرست گروه ساماندهی امور مشارکت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان این مجموعه منصوب شد.

منیژه جهان‌بین دانشجوی دکتری رشته مدیریت اجرایی و دارای 22 سال سابقه کار در اداره کل ورزش و جوانان استان و در سمت‌های کارشناس و کارشناس مسئول ورزش بانوان و 13 سال به عنوان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان مشغول به خدمت بوده است.

سرپرست گروه هماهنگی ورزش بانوان منصوب شد

حامد جولایی همچنین طی حکمی عهدیه دولت‌آبادی را به عنوان سرپرست گروه هماهنگی ورزش بانوان منصوب کرد.

عهدیه دولت‌آبادی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش فیزیولوژی و دارای 19 سال سابقه کار در پست‌های کارشناسی توسعه ورزش بانوان، مسئول آموزش و تحقیقات بانوان استان و دبیر شورای پژوهشی و مطالعات راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان است.

پیش از این انتصاب، منیژه جهان‌بین به عنوان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان به مدت 13 سال عهده‌دار این پست بود.

انتهای پیام/79012/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول