اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

جمع‌آوری 14 میلیارد ریال مشارکت‌ مردمی در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از جمع‌آوری 14 میلیارد ریال مشارکت‌ مردمی در طول برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد.

جمع‌آوری 14 میلیارد ریال مشارکت‌ مردمی در جشن نیکوکاری

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال 92 اظهار داشت: مجموع مشارکت‌های مردمی مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در آستانه سال جدید با افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بوده است.

وی با اشاره به حضور همه اقشار مردم در این جشن باشکوه، گفت: میزان استقبال مردم از این طرح به قدری گسترده بود که تا آخرین روزهای سال 92 نیز این کمک‌ها ادامه داشته است.

حسین‌زاده با اشاره به رشد دو برابری میزان مشارکت‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال 92 نسبت به سال قبل از آن، گفت: جمع کل مشارکت‌های مردم خیر آذربایجان غربی به نیازمندان و محرومان در جشن نیکوکاری 91 حدود هفت میلیارد ریال بود.

وی با اعلام این خبر که میزان مشارکت‌‌های مردمی در طول جشن نیکوکاری سال 92 در مجموع به بیش از 14 میلیارد و 100 میلیون ریال رسید، گفت: مقایسه آمارها حاکی از رشد دو برابری مشارکت‌های مردمی در این جشن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی این امر را نشانگر رشد همگامی مردم با کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی در جامعه اعلام کرد و افزود: به این ترتیب شاهد گسترش و نهادینه شدن فرهنگ همدلی و محروم‌ نوازی در جامعه هستیم که خود از اهداف اصلی کمیته امداد محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با فرهنگ‌سازی امداد و انفاق در سطح خانواده‌ها و جامعه می‌توان برای کاهش شکاف موجود میان فقیر و غنی در جامعه کوشید.

حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که در سال جدید نیز شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی به خانواده‌های محروم و نیازمند جامعه باشیم تا به این ترتیب از بار مشکلات مادی و معنوی این خانواده‌ها تا حد ممکن کاسته شود.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول