اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خبر داد

افزایش 121 درصدی کمک مردم ایجرود در جشن نیکوکاری

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود از افزایش 121 درصدی کمک مردم این شهرستان در قالب جشن نیکوکاری خبر داد.

افزایش 121 درصدی کمک مردم ایجرود در جشن نیکوکاری

سیدمسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشن نیکوکاری یکی از طرح‌های ملی و معنوی کمیته امداد است که هر سال در آستانه سال نو و به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز این جشن با برپایی قریب به 60 پایگاه در شهرستان ایجرود اجرایی شد، بیان کرد: از این تعداد 10 پایگاه به صورت ثابت، دو پایگاه سیار، 20 پایگاه در مساجد، 20 پایگاه در مدارس و هشت پایگاه نیز توسط بسیج دایر شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با بیان اینکه سال گذشته رقم کمک‌های نقدی مردم ایجرود 88 میلیون و 776 هزار ریال بود، تصریح کرد: همچنین میزان کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در این جشن نیز 168 میلیون و 560 هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجموع سال گذشته در قالب جشن نیکوکاری 257 میلیون و 326 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان کمک‌ها 117 میلیون ریال بود، 121 درصد رشد دارد.

حسینی در ادامه به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد طی سال اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط امداد اجرا می‌شود که از جمله آن طرح اکرام ایتام (حمایت از ایتام خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه)، طرح احیا و ترویج زکات، طرح زکات فطره و کفارات، طرح شجره طیبه، طرح اطعام و افطاری، طرح مفتاح‌الجنه و ... است.

وی توضیح داد: کمک‌هایی که در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود، بر اساس نیت طرح اجرایی هزینه‌ می‌شود.

انتهای پیام/73005/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول