اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس:

اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی را در کرمان فعال کند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق بازرگانی نسبت به فعال‌سازی پارلمان بخش خصوصی در استان کرمان اقدام کند.

اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی را در کرمان فعال کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهباز حسن‌پور پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 93 ‌اظهار داشت: نخستین مبحثی که باید در ادارات ما مورد توجه قرار گیرد، تکریم ارباب‌رجوع است.

وی بیان داشت: اگر این مسئله در همه زمینه‌ها و افراد اعم از نمایندگان تا مسئولان رده‌های مختلف رعایت شود، علاوه بر اینکه آموزه دینی است، بسیاری از مشکلات را نیز می‌توان رفع کرد.

حسن‌پور افزود: مسائلی که توسط نمایندگان مردم به ادارات و نهادها اعلام می‌شود، جنبه بغض و کینه ندارد، بلکه انتظارات مورد تاکید مردم است.

وی با اعلام آمادگی حضور تمام وزرا در استان و شهرستان‌های مختلف گفت: 85 درصد بودجه در اختیار وزارتخانه‌ها است و مسئولان رده اول کشور باید از مشکلات موجود در مناطق مختلف آگاهی پیدا کنند.

حسن‌پور همچنین از اتاق بازرگانی درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر نسبت به فعال‌سازی پارلمان بخش خصوصی در استان کرمان اقدام شود.

انتهای پیام/80017/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول