اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین خبر داد

مشارکت بخش خصوصی در 63 پروژه‌ قزوین

سرپرست امور سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: بخش خصوصی در 63 پروژه عمرانی قزوین مشارکت می‌کند.

مشارکت بخش خصوصی در 63 پروژه‌ قزوین

ناصر گنجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری قزوین با توجه به هزینه سنگین طرح‌ها از سویی و درآمدهای ناپایدار شهرداری و ناتوانی مالی این نهاد برای اجرای همه آنها از دیگر سو با هدف بهبود، گسترش و ساماندهی وضعیت موجود در حوزه سرمایه گذاری در شهر قزوین نزدیک پنج سال است که تشکیل شده است.

وی افزود: هم اکنون از تعداد 63 مورد از طرح‌های مرتبط با اساسی‌ترین نیازهای شهر قزوین که در این حوزه مطرح شده، 8 مورد به مرحله اجرا رسیده است.

وی در ادامه بیان داشت: مرجع سیاست گذاری‌ها و اتخاذ تصمیم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به عهده هیئتی مرکب از مدیران، کارشناسان مستقیم و غیر مستقیم شهرداری و شورای اسلامی شهر است که مسئولیت تشخیص، تصویب، نظارت و هدایت جریان امور سرمایه‌گذاری را بر عهده دارند.

گنجی ادامه داد: از جمله پروژه‌هایی که توسط بخش خصوصی اجرا شد می‌توان به احداث سونا و استخر سر پوشیده در شهرک مینودر با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال، پارکینگ بوعلی در خیابان بوعلی با اعتبار 300 میلیارد ریال و طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی باغ وحش رباتیک در بوستان باراجین با اعتبار 3.5 میلیارد ریال اشاره کرد.

سرپرست امور سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین بیان کرد: از دیگر پروژه‌ها؛ بهره‌برداری از کمپوست زباله محمدآباد با اعتبار 20 میلیارد ریال، مجتمع مسکونی و تجاری راژیا در بلوار مطهری با اعتبار 400 میلیارد ریال و مجتمع چند منظوره سالن‌های پذیرایی و تالار شهر بوستان ملی باراجین با اعتبار 150 میلیارد ریال می‌توان اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: مجتمع چند منظوره تجاری، فرهنگی، تفریحی، اقامتی و خدماتی پارک آبی در بوستان ملی باراجین با اعتبار 800 میلیارد ریال، نردبان 55 متری آتش نشانی با اعتبار 94 میلیون ین ژاپن و احداث هتل 4 ستاره بوستان ملی باراجین با اعتبار 90 میلیارد ریال از دیگر این پروژه‌ها هستند.

گنجی تصریح کرد: همچنین احداث تالار چند منظوره و سالن کنفرانس هفت سنگان با اعتبار 90 میلیارد ریال، احداث مجتمع تجاری و پارکینگ البرز خیابان طالقانی با اعتبار 250 میلیارد ریال و پروژه 335 واحدی نواب با اعتبار 300 میلیارد ریال از دیگر این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/77014/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول