اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان انتقال خون همدان خبر داد

اهدای یک‌هزار و 318 واحد خون در ایام نوروز

رئیس سازمان انتقال خون استان همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی یک‌هزار و 318 واحد خون در همدان اهدا شد.

اهدای یک‌هزار و 318 واحد خون در ایام نوروز

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره اهدای خون شهروندان همدانی در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی سال 93 اهدای خون از سوی مردم همدان بسیار مطلوب بود.

وی با بیان اینکه در این ایام یک‌هزار و 604 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند، افزود: در نوروز 93، یک‌هزار و 318 واحد خون اهدا شد.

رئیس سازمان انتقال خون استان همدان بیان داشت: از این تعداد مراجعه‌کننده برای اهدای خون، یک‌هزار و 277 نفر آقایان بوده و 41 نفر را بانوان تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه 333 نفر برای بار نخست اقدام به اهدای خون کرده بودند، اظهار کرد: 338 نفر از اهداکنندگان خون سابقه اهدا داشته و 647 نفر به صورت مستمر اقدام به این امر کردند.

محمدی با اشاره به ذخایر کم‌پلاکت که عمر پنج روزه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه عمر پلاکت پائین است، اهدای خون نباید در روزهای تعطیل فراموش شود.

وی گفت: با نوعدوستی که هموطنان در هر کجای ایران اسلامی دارند، در ایام تعطیلات 20 درصد اهداکنندگان همدان را مسافران شامل شدند.

انتهای پیام/89003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول