اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان:

تصادفات رانندگی بیشترین حادثه در تعطیلات نوروزی همدان بود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروز تصادفات رانندگی بیشترین حادثه گزارش شده در همدان بوده است.

تصادفات رانندگی بیشترین حادثه در تعطیلات نوروزی همدان بود

مسعود دهبانی‌صابر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال تا 15 فروردین‌ماه اکیپ‌‍‌های آتش‌نشانی به حالت آماده‌باش در ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی بودند.

وی با اشاره به اینکه در طول تعطیلات نوروز، حادثه‌ای مربوط به حریق در همدان به ایستگاه‌های آتش‌نشانی گزارش نشده عنوان کرد: بیشترین حادثه گزارش شده در تعطیلات نوروز مربوط به حوادث و سوانح رانندگی در همدان بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: در طول ایام تعطیلات نوروز پنج مورد حادثه تصادف داشتیم که بیشترین علت اتفاق افتادن حادثه مربوط به بی‌احتیاطی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

دهبانی‌صابر عنوان کرد: بدترین تصادف مربوط به برخورد خودرو پراید با تیر چراغ برق واقع در پل فرهنگیان بود که به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده صورت گرفته که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه هشدار‌ها و رعایت نکات ایمنی در طول ایام نوروز صورت گرفت اما با این حال شاهد تصادفات مختلفی در همدان بودیم.

انتهای پیام/89007/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول