اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار خبر داد

اسکان 2 هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش بیجار

مدیر اداره آموزش و پرورش بیجار از اسکان بیش از 2 هزار نفر مسافر در ایام تعطیلات نوروز تا پایان روز گذشته در مرکز اقامتی آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

اسکان 2 هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش بیجار

محسن لطف‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار از اسکان 2 هزار و 294 نفر مسافر و مهمان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز گذشته در مراکز اقامتی آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مهمان در قالب 438 خانوار از آغاز تعطیلات تا پایان روز چهاردهم اسکان داده شده‌اند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار از رشد 100 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به رضایت مسافران نوروزی از فضا و امکانات مناسب مراکز اسکان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی کلاس‌ها تجهیز و از نوع الف بودند که با همکاری دست‌اندرکاران امر اسکان هیچ مشکلی در زمینه اسکان و پذیرش مهمانان نداشتیم.

به گفته این مسئول، در ایام تعطیلات نوروز امسال تعداد پنج مدرسه با ظرفیت بیش از 50 کلاس به منظور اسکان مسافران و مهمانان نوروزی استفاده شده است.

لطف‌الهی خاطرنشان کرد: مراکز اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش بیجار از 28 اسفند 92 فعالیت خود را آغاز کرد و تا پایان روز 14 فروردین به مسافران نوروزی خدمات رفاهی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بیجار بیشترین سهم را در پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی در این شهرستان داشته است، گفت: با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تمام اهتمام خود را در راستای رضایتمندی مسافران و مهمانان به کار گرفته است.

به گفته وی، طی نظرسنجی‌های انجام شده، میزان رضایتمندی مسافران از امکانات و اقدامات و تکریم ارباب رجوع در ایام تعطیلات مطلوب بوده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار با بیان اینکه شهرستان بیجار با قدمتی تاریخی و وجود بیش از 500 اثر باستانی همواره پذیرای گردشگران در ایام تعطیلات سال است، گفت: مسئولان و متولیان امر باید در راستای معرفی این جاذبه بیش از پیش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از آثار باستانی در شهرستان بیجار در ایام تعطیلات مهیای پذیرش مهمانان و گردشگران نبود خواستار توجه مسئولان امر و رفع نقایص در این راستا شد.

به گزارش فارس؛ شهرستان بیجار از شهرهای قدیمی و تاریخی استان کردستان است که قدمت آن به هزاره سوم پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد و آثار باستانی و تاریخی با ارزش و فاخری در دل خود نهفته دارد که هر کدام بیانگر بخشی از هویت مردمان آن است.

انتهای پیام/79015/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول