اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد

توزیع کیسه‌های زباله و تراکت‌های آموزشی در روز طبیعت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در روز انس با طبیعت با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کیسه‌های زباله و تراکت‌های آموزشی در بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد.

توزیع کیسه‌های زباله و تراکت‌های آموزشی در روز طبیعت

صدرالدین علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در روز انس با طبیعت با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کیسه‌های زباله و تراکت‌های آموزشی در بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد.

وی اذعان کرد: در راستای حفظ طبیعت و حراست از محیط زیست از ساعات اولیه روز 13 فروردین ماه که به عنوان روز انس با طبیعت نامگذاری شده است در مبادی ورودی و خروجی شهر، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها بسته‌های آموزشی، تقویم و کیسه‌های زباله در بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در این روز که مطابق با آیین دیرینه ایرانیان به همراه خانواده به دامان طبیعت پناه می‌برند 70 هزار کیسه زباله که توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تهیه شده بود، بین مردم توزیع شد و 186 نفر نیروی انسانی و 10 دستگاه خاور در این طرح به‌کارگیری شدند.

علیپور ضمن اشاره به جمع‌آوری 53 تن زباله در پایان روز توسط سازمان مدیریت پسماند و انتقال آن به جایگاه مکانیزه زباله محمدآباد، یادآور شد: توزیع کیسه زباله در این روز و سایر ایام نوروز در ایستگاه‌های «مسیر سبز ـ ساحل پاک» به همراه سایر بسته‌های فرهنگی در بین مسافران نوروزی نیز توزیع شد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز با همکاری ادارات محیط زیست، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها عملیات پاکسازی حاشیه جاده‌ها، توزیع کیسه زباله و بسته‌های فرهنگی در طول تعطیلات نوروز و روز انس با طبیعت انجام گرفت.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول