اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد

وقوع 296 فقره تصادف در ایام نوروز گیلان / ورود یک ‌میلیون خودروی نوروزی به گیلان

رئیس پلیس‌راه گیلان از وقوع 296 فقره تصادف در ایام نوروز این استان خبر داد و گفت: در این تصادفات 426 نفر مجروح و 21 نفر کشته شدند که در تلفات جاده‌ای 22 درصد کاهش داشته است.

وقوع 296 فقره تصادف در ایام نوروز گیلان / ورود یک ‌میلیون خودروی نوروزی به گیلان

مهیار رستگار لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت تصادفات رانندگی در ایام نوروز گیلان اظهار کرد: از 25 اسفند تا پایان امروز 296 فقره تصادف مهم در جاده‌های گیلان رخ داد.

وی با بیان اینکه در این تصادفات 426 نفر مجروح شدند، افزود: 21 نفر نیز در حوادث رانندگی مذکور جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان از کاهش 5 درصدی وقوع تصادفات رانندگی گیلان در مدت مذکور خبر داد و گفت: در تلفات جاده‌ای نیز 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته گاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شدند، تصریح کرد: در این زمینه چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رستگار درباره خروج مسافران از گیلان خاطرنشان کرد: امروز در آخرین روز از تعطیلات شاهد ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان بودیم.

وی با اشاره به اینکه ترافیک گیلان اکنون نیمه سنگین است، تصریح کرد: اکنون در محورهای رشت‌ ـ قزوین، چابکسر و آستارا به اردبیل ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس‌راه گیلان جاده‌های این استان را به دلیل بارندگی لغزنده خواند و یادآور شد: رانندگان با احتیاط و رعایت قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/2300/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول