اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد

پرداخت 10 میلیارد ریال عیدی به مستمری‌بگیران کمیته امداد قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از واریز 10 میلیارد ریال عیدی و یک ماه معیشت به حساب 20 هزار مددجو خبر داد.

پرداخت 10 میلیارد ریال عیدی به مستمری‌بگیران کمیته امداد قم

عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه مردم قم همواره برای کمک به نیازمندان و شرکت در امور خیریه پیش‌قدم هستند، اظهار کرد: در جشنواره نیکوکاری که 15 اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد مردم قم از ساعات نخست صبح برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به پایگاه‌های ثابت این جشنواره مراجعه کرده و هدایای خود را اهدا کردند.

وی شمار پایگاه‌های ثابت و مستقر در سطح شهر را 60 پایگاه عنوان کرد و گفت: این پایگاه‌ها در سطح شهر، بخش‌ها و مناطق استان قم مستقر بود که مردم خیر و نیکوکار قم با اهدای کمک‌های خود به یاری همشهریان و هم‌استانی‌های محروم در آستانه سال جدید و آغاز بهار طبیعت شتافتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با اشاره به رشد 30 درصدی کمک‌های مردمی جشنواره نیکوکاری نسبت به سال گذشته بیان کرد: در جشنواره نیکوکاری 7 میلیارد و 450 میلیون ریال مردم نیکوکار قم اهدا کردند.

وی همچنین گفت: حدود 10 میلیارد ریال بابت عیدی و هدیه یک‌ماه معیشت مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی به حساب 20 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد واریز شد.

انتهای پیام/78005/ط20/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول