اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

توقیف 472 خودرو حادثه‌ساز در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف 472 خودرو حادثه‌ساز در استان کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه پلیس مانع از وقوع تصادفات شدید در جاده‌های استان کرمانشاه شد.

توقیف 472 خودرو حادثه‌ساز در کرمانشاه

سردار کریم کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس که از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا پانزدهم فروردین‌ ماه سال‌جاری ادامه داشته، عملکرد مطلوبی را به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه 3 هزار و 600 نفر از نیروهای پلیس در طرح نوروزی امسال شرکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: سازمان‌های امدادی دیگر نیز یاریگر پلیس در این طرح بوده‌اند.

کشوری تصریح کرد: پلیس‌راه استان کرمانشاه با کنترل سرعت خودروها مانع از وقوع تصادفات شدید در جاده‌ها شده که این امر موجب کاهش 20 درصدی آمار تصادفات و کاهش 9 درصدی رقم تلفات انسانی داخل شهری نسبت به سال گذشته شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس تمام توان خود را در طرح نوروزی به‌کار گرفته، افزود: توقیف 472 خودروی حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نشان از دقت و برخورد قاطعانه پلیس با رانندگان حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز است.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، پلیس در ایام تعطیلات نوروز نظارت دقیقی بر افزایش امنیت در سطح استان داشته به طوری که آمار سرقت 50 درصد کاهش داشته است.

این مسئول به کاهش 37.5 درصدی زورگیری در استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: آمار سرقت از منزل با افزایش 4 درصدی و سرقت احشام با کاهش 50 درصدی مواجه بوده است.

کشوری ادامه داد: قبل از شروع طرح نوروزی پلیس و در حین آن تعداد 200 نفر از معتادان در سطح شهر کرمانشاه جمع‌آوری شده و این امر موجب کاهش برخی از جرائم در سطح شهر شده است.

وی از طرح ویژه پلیس در اماکن تفریحی و سطح پارک‌ها در روز سیزدهم فروردین خبر داد و یادآور شد: تقویت اقدامات امنیتی و ایجاد فضای آرام برای مسافران و مردم مهم‌ترین اقدام پلیس در این روز بوده است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول