اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/138

حضور «حامد کرزی» در پای صندوق رأی+ فیلم

رئیس‌جمهور افغانستان لحظاتی پیش با حضور در یکی از مراکز رأی‌دهی رأی خود را به صندوق ریخت و گفت: 16 فروردین برای مردم افغانستان سرنوشت ساز است.

حضور «حامد کرزی» در پای صندوق رأی+ فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «حامد کرزی» رئیس جمهور افغانستان لحظاتی قبل با شرکت در روند رأی‌دهی در مرکز رأی‌دهی «لیسه امانی» رأی خود را به صندوق ریخت و امروز را یک روز سرنوشت ساز برای افغانستان دانست و گفت: مردم افغانستان امروز با حضور گسترده در مراکز رأی‌دهی سرنوشت خود و آینده کشور را تعیین خواهند کرد.

«یونس قانونی»، معاون اول رئیس جمهور افغانستان نیز  امروز را برای مردم افغانستان یک روز سرنوشت‌ساز و جشن ملی اعلام کرد و از مردم خواست تا با حضور میلیونی رئیس جمهور آینده افغانستان را تعیین کنند.

وی افزود: امروز یک روز تاریخی برای افغانستان افغانستان است، از این رو مردم باید با استفاده از رأی خود سرنوشت افغانستان را تعیین کنند، زیرا این رأی مردم است که سرنوشت‌ساز است.

«بسم الله محمدی»، وزیر دفاع افغانستان نیز با شرکت در این مرکز رأی‌دهی، به مردم افغانستان از نظر تأمین امنیت انتخابات اطمینان داد.

قرار است «عبدالله عبدالله» یکی از کاندیداهای مطرح افغانستان در مدرسه «استقلال» و «اشرف غنی احمدزی» در مدرسه «حبیبیه» رأی خود را به صندوق‌های رأی بریزند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول