اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

فرهنگ زمینه اعتلای اقتصاد و بهبود معیشت است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: فرهنگ صحیح دینی، اسلامی و ارزشی در این سرزمین می‌تواند اسباب اعتلای اقتصادی و تحول در این حوزه را بهتر و شایسته فراهم کند.

فرهنگ زمینه اعتلای اقتصاد و بهبود معیشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حکایت از تلفیق این دو اصل در سایه تلاش و مجاهدت همگانی است که می‌‌تواند زمینه پیشرفت کشور را بهتر و سریع‌تر فراهم آورد.

وی دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگی و رفع چالش‌های پیش رو یادآور شد و تصریح کرد: امروز کمتر مسئولی را سراغ داریم که دغدغه فرهنگی نداشته باشد چرا که دشمنان ما بعد از مأیوس شدن در عرصه جنگ رودررو به هجمه اقتصادی و فرهنگی روی آوردند و تلاش می‌کنند تا در این دو عرصه تمام توانشان را مصروف هجمه‌های سنگین کنند.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم این توطئه‌ها و تهدیدها را خنثی کنیم باید آسیب‌های این دو حوزه را خوب و واقع‌بینانه بشناسیم و با عزم ملی و توانمندی‌هایی که از مدیریت جهادی سراغ داریم به حل آنها کمر همت ببندیم.

این مسئول فرا رسیدن سالروز شهادت صیاد شیرازی و شهید اهل قلم آوینی را گرامی داشت و اضافه کرد: ‌این شهدا که با تمام وجود خود و مخلصانه از حریم انقلاب دفاع کردند امروز باید راه و مرامشان در مسیر زندگی ما هدایتگر و نورانی‌بخش باشد چرا که اگر به این شهدا و آرمان صدیق آنها تکیه کنیم، پیروزی از آن ما است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به قطع رابطه ایران و آمریکا به عنوان یک روز پرخیر و برکت برای این ملت اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا زمانی که به صورت یک جانبه این تحریم‌ها، تهدیدها و قطع رابطه را اعمال کرد، فکر می‌کرد که ملت ایران در کمتر از شش ماه به نقطه استیصال می‌رسند اما نمی‌دانست که این ملت با عزم راسخ خود روزی آمریکا را به نقطه افول و تسلیم وادار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار واکنش اتحادیه اروپا را در قبال عزتمندی جمهوری اسلامی صدور قطعنامه بی‌هویت و فاقد اعتبار اعلام کرد و ادامه داد: ‌این قطعنامه‌ها که تاکنون صدها مورد آن به تصویب رسیده هیچ ضمانت اجرایی ندارد و تنها فریب افکار عمومی است.

قیاسی با قدردانی از اهالی مرزنشین بیله‌سوار در شرکت با شکوه برای عزاداری حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت بی بی دو عالم گفت: بنده از اهالی بیله‌سوار و بابک به خاطر تهیه و توزیع احسان و نذری در بین ساکنان منطقه و همچنین میهمانان آذری قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/62004/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول